Servicii

De ce noi?

Noi nu doar angajăm,
ci construim relații durabile.

Soluții Complete de Recrutare

• Cel mai performant pachet de servicii complete, dedicat pieței locale, care acoperă nevoile de recrutare, screening aplicații, testare și plasare de personal

• Metodologiile și procedurile specifice pe care le utilizăm, special concepute pentru fiecare proiect în parte, precum și confidențialitatea procesului atât față de compania client, cât și față de candidat constituie premisele principale ale abordării noastre

• Ne concentrăm asupra înțelegerii depline a nevoilor partenerilor noștri și pe corelarea informațiilor despre companie cu cerințele importante din descrierile posturilor

• Rezultatul constă în elaborarea unei “strategii” cuprinzătoare și eficiente care va duce la:
- plasarea candidaților
- sprijin în procesul de onboarding și integrare a angajaților în noua organizație
- monitorizarea performanței și, dacă este necesar, înlocuirea.

Muncă Temporară

Munca temporară este rezultatul natural al nevoilor specifice ale organizațiilor client pentru salariați temporari, personal dedicat sau administrarea personalului existent.

Avantaje pentru client:
✓ Flexibilitatea organigramei
✓ Preluarea activităților administrative privind personalul
✓ Optimizarea bugetului de salarii

Abordarea „Professional”:
✓ Începe cu înțelegerea pozitivă și empatică a nevoilor organizației prin asimilarea structurii, specificului și dinamicii acesteia
✓ Continuă cu implementarea soluției optime, fie prin inițierea procesului de selecție și plasare, dacă este cazul, fie prin preluarea pentru administrare a personalului dedicat
✓ Continuă prin administrarea efectivă a personalului dedicat:
– calculul salarial
– plata salariilor
– plata taxelor aferente salariilor
– instructajul general de protecție a muncii
– administrarea contractelor de muncă
– eliberarea de certificate, adeverințe
✓ Pe tot parcursul colaborării cu organizația-client, asigurăm inter-relaționarea cu toate autoritățile implicate în relația angajat–angajator, oferind soluții optime prin metodologia special creată, experții noștri și experiența vastă acumulată – atât în domeniul legislației muncii, cât și în cel al administrării personalului.

Assessment și Dezvoltare Organizațională

Assessment
Centrele de evaluare și dezvoltare reprezintă o soluție eficientă atunci când ne dorim:
✓ o distincție detaliată a comportamentelor și o departajare în urma procesului de selecție
✓ o siguranță mai mare în identificarea competențelor, potențialului profesional, predictibilitatea gradului de compatibilitate cu organizația, a performanței viitoare
✓ o mai mare precizie a rezultatelor evaluării clasice

Metodologia „Professional” a fost dezvoltata si perfectionata in timp de catre expertii nostri in domeniul psihologiei, managementului si dezvoltarii personalului prin aplicarea bunelor practici si a experientei concrete dobandite in prestarea de servicii de recrutare, executive search si evaluare.
Aplicam o abordare flexibila centrata pe intelegerea obiectivelor organizationale si utilizarea celor mai adecvate instrumente si exercitii de evaluare corespunzator necesitatilor clientilor.

Rezultatul:
✓ raport privind profilul de competențe în care sunt evidențiate punctele forte și posibilitățile de dezvoltare ale fiecărui participant
✓ consultanță privind procesele de recrutare și selecție, evaluare internă, training și dezvoltare, managementul talentelor și planurile de succesiune
Centrele de evaluare implică alocarea unui timp și a unor resurse mai mari, dar metodologia aferentă duce la creșterea obiectivității și produce valoare adăugată procesului de evaluare.

Dezvoltare Organizațională
Abordarea noastră este concepută pentru a analiza în detaliu caracteristicile principale ale organizației și pentru a furniza cea mai adecvată soluție pentru o dezvoltare optimă.
Consultanții noștri pot optimiza arhitectura organizației prin corectarea disfuncționalităților existente sau pot dezvolta structuri pentru companii aflate la început de drum. Proiectul include elaborarea organigramei, a fluxului de comunicare, a sistemelor de evaluare a performanței și a procedurilor specifice în domeniul administrării resurselor umane.
Rezultatul:
✓ creșterea rapidă a eficacității organizației client.

Abordarea Professional:
✓ stabilirea dimensiunilor organizaționale sau individuale ce urmează a fi investigate, în urma unei diagnoze
✓ elaborarea instrumentelor specifice – construire baterie psihometrică, stabilirea planului optim de intervenție
✓ implementarea instrumentului special și alcătuirea raportului de audit cu:
 – rezultatele auditului
 – soluțiile propuse
 – modalități de atingere a obiectivelor stabilite
✓ follow-up