HR Specialist, Full time, Ploiesti, Romania



Job information
 
Position
HR Specialist
Department
Resurse Umane
Location
Ploiesti
Country
Romania


Description

Recrutare si selectie de personal

- Comunicare pro-activa cu managerii implicati in procesul de recrutare si selectie si determinarea cerintele speciale ale pozitiilor vacante;

- Redactarea anunturilor de angajare si publicarea lor interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile);

- Efectuarea screening-ului preliminar al tuturor aplicatiilor primite;

- Organizarea si sustinerea interviurilor (inclusiv cele telefonice) preliminare;

- Alcatuirea short-list-urilor pe baza carora candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator;

- Implicarea activa in procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit;

- Anuntarea candidatilor despre rezultatul final al interviului la care au participat;

- Intocmirea ofertelor salariale in conformitate cu informatiile primite de la seful de department implicat in procesul de recrutare;

- Participarea activa la stabilirea impreuna cu directorii de departament a necesarului de resurse umane pentru atingerea planului de afacere anual;

 

Activitatea de angajare si induction pentru noii angajati

- Colectarea de la viitorul angajat toate documentele necesare angajarii conform procedurilor interne ale companiei;

- Intocmirea contractelor de munca sau a actelor aditionale, semnarea acestora si sa declararea in Revisal a noilor angajati;

- Asistarea noilor angajati in procesul de integrare in companie (prezentare proceduri, access la diverse aplicatii, documente, etc)

- Eliberarea adeverintelor solicitate de angajati;

- Participarea la controalele ITM alaturi de sefii de department sau in locul acestora;

 

Verificare pontaje si transmiterea catre compartimentul de salarizare

- Verificarea corectitudinii pontajelor;

- Verifica ca pentru toate cererile de concediu de odihna sau evenimente speciale exista documente suport inregistrate in aplicatia de HR a companiei;

- Urmarirea concediilor medicale si transmiterea lor catre compartimentul de salarizare;

 

Activitatea de evaluare si dezvoltare

- Participarea la elaborarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de compartimente si sa raspunda de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe;

- Participarea la realizarea si implementarea in colaborare cu directorii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor.



Requirements

- Studii superioare;

- Atestat inspector resurse umane;

- 2-4 ani experienta in domeniu;

- Experienta solida in managementul resurselor umane; 

- Persoana punctuala, organizata, serioasa care poate garanta confidentialitatea informatiilor la care are acces;

- Capacitate de analiza si sinteza;

- Abilitati de lucru in echipa si de comunicare interpersonala, atitudine pozitiva si mobilizatoare in raport cu membrii echipei;

- Engleza - nivel avansat.



Apply now