Asistent manager - departament administrativ, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Asistent manager - departament administrativ
Department
ADMINISTRATIV/SECRETARIAT
Location
Bucuresti
Country
Romania


Description

- Desfășoară activități caracteristice muncii de secretariat

- Pregătește corespondența și documentele

- Primește, sortează corespondența și livrările

- Plasează comenzi pentru papetărie și birotică

- Raportează managerului orice problem referitoare la zona de birou

- Asigură suport administrativ pentru celelalte departamente



Requirements

- Abilitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid

- Fluent engleză

- Permis de conducere categoria B

- Cunoștințe bune de MS Office

- Atenție meticuloasă la detalii

- Excelentă colaborare și spirit de echipă

- Minim 2 ani experiență pe o poziție similară



Benefits
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr



Apply now