- coordonează,
îndrumă, controlează și răspunde de întreaga activitate din cadrul sectorului;
- răspunde de
încărcarea la capacitate a formațiilor de lucru din cadrul sectorului
coordonat, în funcție de sarcinile de producție primite;
- verifică
îndeplinirea sarcinilor de către persoanele din subordine;
- organizează
activitatea de producție și răspunde prin măsurile luate de îndeplinirea
calitativă și la termen a programului de producție stabilit;
- urmărește și
răspunde de exploatarea rațională a utilajelor și mașinilor din dotare;
- verifica
încadrarea în normele de muncă;
- asigură și
urmărește respectarea disciplinei tehnologice;
- Executarea lucrarilor de intretinere si reparatii cu specific mecanic;
Cu ce te voi ocupa:
- lucrează cu programul de
proiectare IMOS pentru proiectarea mobilierului la comândă;
- cunoaște cerințele de
calitate pentru materia primă și accesoriile utilizate și le folosește eficient
în proiectare;
- propune soluții de
proiectare corespunzătoare cerințelor tehnice ale clienților;
- realizează desene pentru
proiectare și găurire, stabilește consumul de materiale și accesorii necesare
realizării proiectului;
- colaborează cu membrii
echipei(vânzări-proiectare-aprovizionare-secție producție) și urmărește
realizarea proiectului în termenele stabilite;
- acordă consiliere tehnică
atât departamentului de vânzări în formularea ofertei pentru client cât și
secției de producție în execuție și asamblare.
RequirementsExperiență în proiectare de mobilier;
Atenție la detalii, concentrare pe calitate;
Responsabilitate, seriozitate, implicare.
Automation Engineer
Installation, commissioning and problem-solving;
Maintain existing and new plants;
Provide field training to customers.
Knowledge of electrical, pneumatical, mechanical and instrumentation
equipment;
PLC Programmer
Develop new functions according to customers 's requiment.
Rеviеw & improve current code according to customers 's
requiment.
Invеstigatе & diagnose issues with automation engineers
Automation experience in manufacturing of series production for the
automotive industry (sensors, actors, Siemens - PLC, axis-controllers,
drive control)
• bugetare, forcasting și financial analysis;
• coordonarea forecast-ului la nivel
de GBS;
• management reporting;
• optimizează categorii de GL-uri;
• contribuie la elaborarea de business
case-uri pt migrări, împreună cu managerii de proiect;
• coordonează implemetarea de tool-uri
și procese noi în finance, colaborează cu Service Excellence Team;
• coordonează departamentul de Business Partnering;
• pregătește prezentările lunare
recurente către FO Global.
- Desfășoară activități caracteristice muncii de secretariat
- Pregătește corespondența și documentele
- Primește, sortează corespondența și livrările
- Plasează comenzi pentru papetărie și birotică
- Raportează managerului orice problem referitoare la zona de birou
- Asigură suport administrativ pentru celelalte departamente
- Vei gestiona fluxul logistic, prin analiza solicitărilor clienților
- Vei transmite detaliile către transportatori și vei păstra legătura cu aceștia
- Te vei ocupa de dezvoltarea și menținerea relației cu clienții
- Desfășoară activități caracteristice muncii de secretariat
- Pregătește corespondența și documentele
- Primește, sortează corespondența și livrările
- Plasează comenzi pentru papetărie și birotică
- Raportează managerului orice problem referitoare la zona de birou
- Asigură suport administrativ pentru celelalte departamente
The
ICT Presales Solution Designer will work closely with the sales and customer
service teams on opportunities and bids, whilst working with the ICT Sales Specialists and Business Developers, to
cultivate opportunities and ensure that the company’s portfolio is presented in
a comprehensive manner to help win customers and grow revenue streams.
- Supporting
Sales to meet and exceed the financial and strategic sales targets in the
country/region;
- Central
interface between Bid Management, Solution Sales and internal/external delivery
units for complex international ICT Smart City projects;
- Responsible
for the integration of agreed ICT Smart City solutions into the customer’s
systems by taking various components and interfaces into account;
- Define,
design and coordinate the solution architecture and cost calculations;
- Define
Bill of Materials (BoM);
- Define
High Level Design, Low Level Design;
- Technical
support for Sales during the acquisition phase;
- Integration
of technology partners / vendors into the ICT Smart City solution design;
- Align
the solution design in complex projects with involved stakeholders within company
and external partners;
- Design
Authority for solutions according to approved solution and service
descriptions;
- Requesting
offers and further discounts at vendors/partners;
- Technical
steering of Engineering, Operation and Consulting in the deal team;
- Stream
lead for ICT Smart City topics in
complex mixed deals (Big and Major Deal Support) for costing and design of ICT
Smart City solutions;
- Support
smooth handover to Delivery for the realization phase;
- Work
with sales and bid teams to take on overall responsibility for “embedded ICT
Smart City” services as part of tender process through to closing;
- Work
with partners to understand and promote reselling relating to, for example,
DDOS, End Point ICT Smart City and other portfolio elements;
For an international bank headquartered in Amsterdam, we are looking for a Cyber Security Engineer based in Bucharest.
Rolul este asignat pentru un
proiect din industria ospitalieră, platformă
online care oferă servicii de acomodare destinate turiștilor. Scopul este de a prelua solicitările venite din
partea clienților.
Cu ce te vei ocupa?
- Identifică nevoile clienților și oferă soluțiile potrivite;
- Preia apelurile telefonice venite din partea
clienților;
- Oferă informații corecte și complete;- Implicarea activă în rezolvarea
problemelor semnalate de clienți, pastrând un ton amabil și profesionist pe
toată durata apelului;
Develop Non-AUTOSAR Embedded SW for the Digital Process Unit for various AM products(RADAR, LIDAR, CAMERA);
Design and implement software of embedded devices(AM Camera and Radar ECUs) and systems(Camera + Radar Fusion) from SW discipline requirements;
Design, develop, code, test and debug system software;
Review code and design;
Analyze and enhance efficiency, stability and scalability of system resources(Memory, Runtime);
Support software Quality Assurance(MISRA, QAC) and optimize I/O performance;
Programul de Internship oferă studenților
oportunitatea de a afla care sunt activitățile specifice industriei de petrol
și gaze. Prin intermediul Open4U, au șansa de a descoperi mediul de
afaceri, de a se familiariza cu domeniile de activitate și cu solicitările
specifice mediului industrial, ajutându-i la aprofundarea cunoștințelor
acumulate. Programul ne permite să identificam tineri care dau dovadă de
capacitate de lucru în echipă, care au abilități de comunicare, sunt flexibili
și motivați în a se dezvolta personal și profesional.
Rolul este asignat pentru un
proiect din industria ospitaliera, platforma online care
ofera pachete de servicii turistice (rezervari case de vacanta, vile,
apartamente etc.).
Rolul este asignat pentru un
proiect din industria ospitaliera, platforma online care
ofera pachete de servicii turistice (rezervari case de vacanta, vile,
apartamente etc.). Scopul este de a contacta
potentiali clienti dintr-o baza de date existenta pentru a le prezenta
clientilor (propietarilor) oferta si beneficiile pentru a-si lista
proprietatile pe platforma.
- Asistați departamentele și verificați respectarea
procedurilor de achiziție;
- Urmăriți comenzile pentru a vă asigura că livrările sunt
realizate la timp;
- Asistați echipa de achiziții în menținerea contactului cu
furnizorii, negocierea termenilor și condițiilor de cumpărare;
- Urmăriți procesul de cumpărare și actualizați starea
achiziției;
- Susțineți echipa de achiziții în dezvoltarea strategiilor de
categorii de produse, prin efectuarea de analize și cercetări de piață;
- Asistați echipa în colectarea de date privind performanța
furnizorilor;
- Ajutați managerul senior de achiziții să construiască și să
mențină baze de date cu furnizori și parteneri, precum și înregistrările lor
istorice în parteneriatele desfășurate;
- Mențineți fișiere tehnice de referință pentru toate
componentele cumpărate.
- Se asigură că fiecare solicitare de
achiziție este în prealabil aprobată/confirmată;
- Se asigură de buna
funcționare a echipamentelor și inventarierea lor în urma achizițiilor cât și
de punerea lor în uz cu destinația și scopul folosirii lor (imprimante, laptop,
mobilier, aparate apa, servere);- Centralizează listele cu necesarul de
papetarie, produse protocol și materiale promoționale și achiziționarea lor;
- Sortează, înregistrează
și realizează expedierea și primirea corespondenței;
- Se ocupă de organizarea, întreținerea și administrarea dosarelor în companie,
arhivarea lor atat electronic (scanate) cât si în dosare;
- Actualizează baza
de date clienți/furnizori;
- Efectuează deplasări
cu autoturismul companiei către autorități și alte destinații în vederea soluționarii
activităților curente ale societății
Develop new functions according to customers 's requiment.
Rеviеw & improve current code according to customers 's requiment.
Invеstigatе & diagnose issues with automation engineers
Installation, commissioning and problem-solving;
Maintain existing and new plants;
Provide field training to customers.
- Vei gestiona fluxul logistic, prin analiza solicitărilor clienților
- Vei transmite detaliile către transportatori și vei păstra legătura cu aceștia
- Te vei ocupa de dezvoltarea și menținerea relației cu clienții
- Dezvoltă oferte tehnice pe baza cerințelor
venite de la client (model 3D și 2D);
- Alte responsabilități adiacente în funcție
de nevoile echipei.
Intocmeste contractele de munca, fisele de post precum si documentatia pentru modificarea sau incetarea contractelor de munca urmarind respectarea legislatiei in vigoare si a politicilor si standardelor companiei;
Intocmeste si transmite documentele pentru repartitie la AJOFM;
Se asigura ca toata documentatia aferenta procesului de angajare este completa;
Arhiveaza și pastreaza documentele in conformitate cu legislatia în vigoare;
Are responsabilitatea actualizarii bazei de date cu documentele aflate la dosarele de personal;
Programează controlul medical la angajare si cel periodic;
Acorda suport in actualizarea documentatiei HR a companiei;
Participa activ in cadrul proiectelor de imbunatatire a proceselor HR;
Ofera suport salariatilor companiei pe segmentul de resurse umane.
Dezvolta portofoliul de clienti pe judetele: Bacau, Vrancea, Galati, Braila, Buzau
Contacteaza si stabileste intalniri la potentiali clienti din judetele de mai sus si imprejurimi
Preia comenzi, livreaza produse, ofera termene de livrare
- Act as a single point of contact for live chat from users
regarding their orders/ queries etc. through delivering an excellent customer
experience;
- Delivering fast and efficient service assisting customers
with their immediate needs;
- Resolve problems at the first point of contact in a friendly
and helpful manner and take personal accountability for the resolution of
customer concerns;
- Immediately deal with or escalate suspected or recognized
customer issues as per defined procedures.
As a Social Media Strategist you
will be responsible for developing and implementing our Social Media strategy
in order to increase our online presence and improve our marketing and sales
efforts.
· Develop social media strategies for our brands
and ensures its implementation by all team members as well as by other brand
partners.
· Permanent optimization of social media strategy,
content and overall online presence within all our client platforms,
supervising all team members to apply the new guidelines.
· Responsible for end-to-end process for our client’s
social media campaigns: including brief creation, debriefing with creative teams,
client ideas presentations, campaign setup, communication planning, execution,
flow, monitoring, and reporting.