Backoffice - Implementare servicii (telecomunicatii), Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Backoffice - Implementare servicii (telecomunicatii)
Department
ADMINISTRATIV/SECRETARIAT
Location
Bucuresti
Country
Romania


Description

- Se ocupa implementarea contractelor pentru servicii si produse semnate de Reprezentantii de Vanzari cu Clientii B2B, astfel incat implementarea acestora sa indeplineasca conditiile contractuale privind calitatea serviciilor/ produselor si a termenelor de livrare;

- Se asigura ca toate contractele si/ sau solicitarile venite din partea Reprezentantilor de Vanzari sunt valide si initiaza, acolo unde este cazul, procesul de site survey si aprobare financiara a proiectelor care necesita investitii si/ sau discount-uri;

- Solicita solutia tehnica, costurile si timpul de implementare de la entitatile tehnice, conform formularelor de site survey primite de la Reprezentatii de Vanzari;

- Se asigura ca implementarea contractelor respecta conditiile contractuale referitoare la SLA si termenele asumate fata de Client, astfel incat acesta sa beneficieze de sevricii/ produse de calitate si in condiitle solicitate de Client;

- Urmareste pasii procesului de la inceput pana la sfarsit si se asigura ca fiecare entitate participanta respecta durata alocata activitatii din aria sa de responsabilitate, astfel incat la final Clientul sa beneficieze de servicii si/ sau produse conform termenului solicitat de acesta;

- Lucreaza cu aplicatiile necesare in cadrul procesului de Implementare, initiaza cereri de instalare/ portare/ modificare/ desfiintare a serviciilor si produselor primite in Implementare de la Reprezentantii de Vanzari sau de la Clienti.



Requirements

- Studiile medii (studiile superioare reprezinta un avantaj)

- Experienta intr-un rol similar – avantaj;

- Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea  problemelor in timp optim;

- Bune cunostinte de operare PC – MS Office

- Orientare spre detaliu, organizare.



Mulțumim pentru interesul și aplicația dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a contacta doar candidații potriviți cerințelor postului.


S.C. Agenția de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/





Apply now