Asistent tehnic administrativ Junior - perioada determinata 1 an, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Asistent tehnic administrativ Junior - perioada determinata 1 an
Department
TEHNIC
Location
Bucuresti
Country
Romania


Description
În prezent, căutăm persoane foarte bine organizate, meticuloase, centrate pe respectarea termenelor și urmărirea diferitelor etape din cadrul proiectelor desfășurate de companie, pentru a se alătura departamentului Inginerie Rețea, în calitate de Asistent Tehnic Administrativ Junior. Locatii: Bucuresti; Ploiesti ; Brasov ; Craiova ; Pitesti ; Buzau ; Constanta ; Galati.

- Vei gestiona documentațiile aferente execuției lucrărilor de investiții, precum și cele aferente procesului de racordare la gaz a clienților;
- Vei gestiona, înregistra și organiza documentele și informațiile primite de la furnizori, precum si pe cele din partea colegilor (diriginti de santier, alte birouri/servicii din cadrul Departamentului sau alte entitati din cadrul companiei) in sistemul informatic din domeniul său de activitate (SAP, aplicații, portal-uri, evidențe XLS, Word);
- Vei acorda suport în asigurarea trasabilității și încadrării în termenele legale, dar și termenele asumate în planul de investiții, de la inițierea lucrării și până la capitalizarea acesteia;
- Vei răspunde de gestionarea în aplicațiile informatice (SAP) a etapelor necesare realizării lucrărilor aferente racordării clienților la rețeaua de distribuție prin introducerea informațiilor și documentelor din sfera de activitate pe tot fluxul derulării lucrărilor;
- Vei prelucra datele privind execuția lucrărilor de investiții (Modernizări PR, Buz-uri, racordări, extinderi conducte), urmând pașii procedurali;
- Vei răspunde de corectitudinea datelor intoduse în sistemele informatice și/sau transmise furnizorilor și interlocutorilor interni, și/sau înscrise în documentele redactate cu privire la costurile și valorile de decontare aferente lucrărilor (taxe, avize, regularizari, valoarea situațiilor de lucrări);
- Vei pregăti o serie de rapoarte specifice, periodice sau adhoc necesare managementului superior ;
- Vei identifica neconformitățile, prezentându-le managerului superior;
- Vei asigura înregistrarea și transmiterea tuturor elementelor tehnico-economice (facturile de decontare taxe si avize, regularizări taxe, situații de lucrări, PVRTL și altele) conform procedurilor interne.


Requirements
- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Minimum 6 luni experiență în lucru cu baze de date și aplicații informatice care gestionează un volum mare de informații și documente;
- Cunoștințe privind utilizarea pachetului Office (WORD, Excel) la nivel mediu ;
- Bune abilități de comunicare (verbal/scris);
- Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiunea timpului;
- Responsabilitate pentru activitățile desfășurate;
- Atenție la detalii, exigență și rigoare profesională;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Atitudine proactivă în soluționarea problemelor;
- Dorință de continuă perfecționare
- Orientare către rezultatate și client.


Benefits
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
- Primă de vacanță.


Mulțumim pentru interesul și aplicația dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a contacta doar candidații potriviți cerințelor postului.
S.C. Agenția de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/



Apply now