Asistent Manager Achizitii, Full time, Boldeşti Scăeni, Romania



Job information
 
Position
Asistent Manager Achizitii
Department
ADMINISTRATIV/SECRETARIAT
Location
Boldeşti Scăeni
Country
Romania


Description
-Identificarea, evaluarea şi selectarea potenţialilor furnizori;
-Negocierea cu furnizorii a conditiilor comerciale;
-Expedierea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare pana la recepţia finală;
-Expedierea şi urmărirea claim-urilor catre furnizori, pana la solutionare;
-Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util şi in bune condiţii a problemelor uzuale;
-Găsirea solutiilor optime pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii comerciale a
problemelor urgente;
-Prospectarea pieţei de profil şi a condiţiilor de achiziţii / livrare;
-Colaborarea cu departamentele interne pentru determinarea corectă, tehnic si cantitativ, a produselor ce vor fi achizitionate;
-Gestionarea eficientă a stocurilor;
-Efectuarea analizelor de economisire a costurilor;
-Intocmirea de rapoarte specifice ariei de responsabilitate;
-Imbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate;
-Respectarea instructiunilor superiorilor ierarhici;
-Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru;

Requirements
-Cunoaștinte Microsoft Excel;
-Permis de conducere Cat. B;
-Cunostinţe de limbă engleză;
-Abilităti de comunicare si negociere;
-Abilităţi de analiza-sinteza, atenţie la detalii;
-Capacitatea de a lua decizii eficiente, de a-si asuma răspunderea;
-Capacitatea de organizare, planificare;
-Capacitatea de a lucra cu cifrele si de a inţelege detaliile tehnice;



Apply now