- Defalcarea
planului de producţie pe echipamente şi verificarea resurselor disponibile
- Actualizarea
săptămânală a planului de productie si urmarirea realizării acestuia
- Monitorizarea
indeplinirii activitatii de catre fiecare persoana din subordine
- Motivarea
personalului si mentinerea unui climat potrivit muncii in echipa
- Lansarea
in producţie a comenzii pe serie de produs
- Urmărirea
stocului de produs finit, a cantităţii de produs predată la depozitul de
produse finite şi a gradului de acoperire a previziunii de vânzări pentru
sectoarele administrate
- Monitorizarea
producţiei neterminate şi transmiterea listei rezultată din sistem
- Realizarea
rapoartelor necesare
- Implicarea
in dezvoltarea companiei si urmarirea indicatorilor de performanta.
- Asigură
implementarea şi respectarea cerinţelor legale şi a politicilor companiei în
domeniul securităţii, calităţii şi protecţiei mediului;
- Conduce,
motivează, susţine dezvoltarea profesională şi personală a membrilor echipei
prin îndrumare, feedback şi instruiri. Sprijină si încurajează un mediu de
lucru colaborativ şi în deplină siguranţă;
- Coordonează
activitățile de producție și mentenanță din statia de betoane, asigurand
disponibilitatea resurselor și a echipamentelor de producție;
- Participă la
planificarea și urmărirea activităților de mentenanță preventivă/corectivă
pentru asigurarea functionalității echipamentelor de producție;
- Asigură
implementarea şi respectarea cerinţelor legale şi a politicilor companiei în
domeniul securităţii, calităţii şi protecţiei mediului;
- Conduce,
motivează, susţine dezvoltarea profesională şi personală a membrilor echipei
prin îndrumare, feedback şi instruiri. Sprijină si încurajează un mediu de
lucru colaborativ şi în deplină siguranţă;
- Coordonează
activitățile de producție și mentenanță din statia de betoane, asigurand
disponibilitatea resurselor și a echipamentelor de producție;
- Participă la
planificarea și urmărirea activităților de mentenanță preventivă/corectivă
pentru asigurarea functionalității echipamentelor de producție;
For an international bank headquartered in Amsterdam, we are
looking for a Network Engineer based in Bucharest.
- Este responsabil
pentru procesul de vazare, de la ofertare pana la predarea catre client a
echipamentului montat si cu avizele de functionare necesare
- Mentine legatura
cu clientii existenti si dezvolta baza de date (dezvoltatori imobiliari, arhitecti,
constructori, etc)
- Este la curent
cu noile proiecte imobiliare si identifica
oportunitatile de business
- Intocmeste oferta si urmareste derularea contractului
precum si incasarile conform termenelor
- Colaboreaza cu
supervizorul de montaj pentru instalarea echipamentului
- Actualizeaza in
bazele de date (SAP si alte sisteme interne) informatiile referitoare la
clienti, la oferta si la derularea proiectului
- Completeaza
documentatia necesara
- Gestioneaza
relatia cu clientii pe tot parcursul proiectului
- Intocmeste
diverse rapoarte
- Studii superioare (Automatica, Roboti Industriali,
Informatica Aplicata)
- Experienta minimum 2 ani intr-un post similar
- Cunostinte Siemens Step 7, nivel mediu-avansat
- Abilitati operare PC (Word, Excel)
Responsabilitati:
Analizeaza
si intreprinde toate demersurile necesare pentru solutionarea
solicitarilor clientilor companiei, propune si implementeaza solutii de
imbunatatire in vederea optimizarii si eficientizarii continue a
activitatii, cu scopul reducerii intervalului de timp necesar racordarii
clientilor;
Asigura
conformitatea formularelor folosite în cadrul procesului de racordare cu
prevederile legislatiei incidente si pregateste, in urma acordului
clientului, documentatia necesara in procesul de racordare;
Initiaza/
participa la intalniri in intern sau extern (la client) in scopul
perezentarii/propunerii solutiilor optime de racordare, a planificarii
etapelor procesului sau in scopul eliminarii unor blocaje ;
Asigura
interfata cu clientii din protofoliu si stabileste/creaza relatii de
parteneriat intre societatea noastra si compania client, pe toate nivelele
ierarhice;
Realizeaza
calendarul intalnirilor cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii
unui contact direct si permanent cu acestia;
Identifica
si studiaza nevoile/solicitarile/comportamentul clientilor sai si
actioneaza in spiritul asigurarii calitatii serviciilor oferite de
societate, utilizand aplicatiile specifice de analiza, gestiune (ISU-SAP,
tool-uri specifice, BW etc.);
Intocmeste
o planificare detaliata cu etapele si termenele privind realizarea
procesului de racordare pentru fiecare client in parte;
Monitorizeaza
realizarea tuturor etapelor din procesul de racordare, urmareste
transversal lucrarea pana la punerea in functiune a instalatiei de
racordare, colaborand cu serviciile implicate si prestatorii externi.
Emite comenzi de proiectare si executie catre compartimentele
specializate, in functie de caz;
Asigura
comunicarea eficienta intre diferitii prestatori (operatori economici,
furnizori, autoritati locale etc.) implicati in procesul de racordare, cat
si cu serviciile interne implicate in acest proces;
Asigura
respectarea termenelor pentru lucrarile gestionate, analizeaza situatiile
blocante, identificand si propunand solutii de remediere, in concordanta
cu regulile interne si prevederile legale.
- Intocmirea si revizuirea contractelor si acordurilor
(servicii, imobiliare/inchiriere s.a.);
- Pregatirea negocierilor si participarea activa la acestea;
- Asigurarea respectarii obligatiilor contractuale si redactarea
de notificari, solicitand conformitate;
- Revizuirea regulata a legislatiei relevante pentru
activitatea desfasurata si sectorului de business al companiei;
- Acordarea de consultanta juridica diferitelor departamente
si stransa colaborare si cu celelalte functiuni juridice ale companiei.
- Preluarea și procesarea comenzilor clienților interni/externi;
- Menținerea relației cu clienții și rezolvarea situațiilor ce pot apărea pe parcursul unei zile;
- Lansarea comenzilor în producție;
- Urmărirea comenzilor și urgentarea acestora dacă este cazul;
- Întocmire facturi;
- Listarea prețurilor în sistem ERP;
Ensure
specialized finance and accounting discipline expertise for tasks and problem
resolution within own discipline. Active
participation at initiatives/projects in the areas of accounting process
optimization and automation integration Accounts Payables procesess E2E,
develops new ideas /find new solutions in accordance with department objectives
and customers requirements.
- Transactional
operations:
- Formal and
detailed check of the allocated documents and the issues related to documents
if is necessary;
- Performs
3-way-matching between the purchase order, goods receipt/services entry sheet
and invoice in order to post the invoice;
- Perform
complex incoming invoices postings;
- Checks the
status of the parked invoices according with procedures;
- Checks and
updates the status of the invoices
blocked for payment according to procedures;
- Perform
payment proposals and payment estimations;
- Perform
Internal Control Sistem checkings according to role assign;
- Checks the
documents proposed for payments, confirms / doesn’t confirm the payments
proceeding for the own documents and solve the identified issues if it is the
case.
- Checks
into the system, after the payment day, if the posted payments are according to
the payment proposal sent to the Treasury Department
- Checks and
corrects, if necessary, the postings in debit or credit GL accounts;
- Based on
documentation, performs and records into the system offsets for partners with
double attribute, vendor and customer;
- Issuing of
Biling of behalf invoices for dealers.
- Performs
VAT report for import acquisitions.
- Responsile
for accurate translation of documents received from Accouts Receivables.
- Ensure
communication with customer/bank in order to obtain the necessary information
for correct allocation of incoming payment within Accounts Receivables department.
Month/Year
End Closure & Reporting:
- Centralize
and check accuracy for Invoice Tracking Tool (ITT) and Business Estimation
content accuracy and timely according with procedures;
- Ensures
the execution of automatic and manual reevaluation operations for the GL
accounts under Accounts Payable department responsibility;
- Responsible
for monthly checking of the GL accounts under Accounts Payable department
responsibility and rectifies any errors;
- Perform
annual accounting inventory;
- Perform
vendors reconciliation monthly, quaterly, annual and as per requests from
internal, external audit and vendors.
- Perform 3
way matching between the purchase orders, goods/service receipt and invoice;
- Process
complex invoices and documents from receiving to payment;
- Performs
daily checks assign according with Internal Control System (ICS);
- Checks the
status of parked invoices according with procedures;
- Processes
and monitors the garnishments setting up notices, assignment and factoring
contracts for and propose for payment the related documents as requested in
those notices;
- Checks the
documents proposed for payments, confirm/does not confirm the payments
proceding for solving the identify issues, by case;
- Posts the
down payments and sends the informatin to the departments involved in the
process, by case;
- Check the
G/L accounts under Accounts Payable responsibility and correct any errors;
- Ensure the
performance of the automatic and manual revaluation for the used G/L accounts;
- Ensure the
performance of self-invoicing operations for goods and services, received and
not yet invoiced;
- Prepares,
checks and posts monthly accruals and their reversal;
- Operates
the inter-company invoicing process for charging;
- Actively
participates in the reconciliation of the transactions and balance for vendors;
- Prepare
and deliver reports & documents requested by internal and external audit;
- Offers and
confirms the tax treatment for complex invoices, collaborates with the Tax
department for identification of the
applicable solutions in the new situations in the practice;
- Performs
specific checks and corrections for VAT Purchase journal, VIES declaration;
- Centralizes
and checks the accuracy of the Invoice Tracking Tool information and the
correctness of business estimations;
- Make
proposals for payments and payments estimations;
Prepare,
propose and deliver the adjusted values to be recorded in the financial
statements;
- It
performs the analysis of expenses, changes in accounts in the accounting balance
and profit and loss account;
We are looking for a Junior Buyer with German – experience is
not required, but motivation to join Procurement domain is J. You’ll learn how to handle
the entire life-cycle of procurement from quote to supplier payment for
assigned orders. We expect you to act as the communication link between
internal customers and suppliers to ensure that the company operational needs
are met, taking into account price, quality and delivery and to ensure
continuity of supply.
Job Summary
The Data Specialist’s role is to add value to the
Group for enabling the business to better deploy its data. This is done through
ETL / cleansing and improving data where required, visualising dashboards and
other ways of communicating data, modelling and reporting data. This is always
to be done with the user interface and user in mind.
Responsibilities
- Qlik Sense
application designing, developing, dashboarding, data modelling and reporting
(including ad hoc report generation);
- Following the
Company’s data strategy, best practices and implementing these in the Qlik ETL
processes;
- Supporting user’s
front-end development and advise on best practices;
- Interpreting business
specifics and challenges to deliver the technical insights and assisting
clients with interpreting the data;
- Creating and
maintaining technical documentation;
- Qlik Sense scripting,
set analysis and GUI development;
- NPrinting development
- SQL data extraction into Qlik
(queries, views, stored procedures)
- Qlik Sense problem
solving and troubleshooting
- Take ownership of understanding the Supply Chain model and
supporting data sets
- Define data requirements for internal and external technology
partners to support the organization’s data driven Supply Chain vision
- Work fluidly across internal and external partners to
successfully implement a new Supply Chain data lake and automation technology
stack
- Work with Supply Chain leadership to define new reporting
requirements and create, implement, and rollout new reporting capabilities
- Development of reports, dashboards, infographics, processes,
and automation that drive Supply execution on a recurring and ad-hoc basis.
- Quickly respond to ad-hoc reporting requests from Supply
Chain leadership
Responsabilitati:
Participarea in calitate de reprezentant al
investitorului in toate fazele privind realizarea lucrarilor:
In perioada
de pregatire a executarii lucrarilor:
- Verifica existenta autorizatiilor necesare;
- Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile
prevazute pentru realizarea constructiilor;
- Controleaza respectarea prevederilor cu privire la verificarea proiectelor
de catre verificatori atestati pentru cerintele stabilite conform prevederilor
legislative in vigoare;
- Participa impreuna cu proiectantul,
executantul, reprezentantii detinatorilor de utilitati si reprezentantii
autoritatilor locale la predarea amplasamentului.
In perioada de executare a lucrarilor:
- Verifica respectarea: tehnologiilor de executie; legislatiei cu privire la
materialele utilizate; cerintelor stabilite de legislatia in vigoare privind
calitatea in constructii in cazul efectuarii de modificari ale documentatiei
sau adoptarii de noi solutii care schimba solutiile initiale;
- Interzice utilizarea de materiale necorespunzatoare sau fara certificate de
calitate, sau fara agrement tehnic;
- Participa la verificarea in fazele determinante si la intocmirea proceselor
verbale de lucrari ascunse;
- Interzice utilizarea de lucratori neautorizati pentru lucrarile la care
reglementarile tehnice au prevederi in acest sens;
- Efectueaza verificarile prevazute in normele tehnice si semneaza documentele
intocmite ca urmare a verificarilor;
- Urmareste: executarea lucrarilor pe tot parcursul lor; realizarea
lucrarilor in conformitate cu prevederile contractului, a proiectelor, a
caietelor de sarcini si a reglementarilor tehnice in vigoare; respectarea
programului de asigurare a calitatii la executant;
- Cere executantului, dupa caz, sistarea executiei, dezafectarea lucrarilor
executate necorespunzator si refacerea lor numai in baza solutiilor elaborate
de proiectant sau de persoane abilitate prin lege pentru elaborarea acestora si
vizate de verificatorul de proiecte atestat MLPAT.
- Se asigura de respectarea: graficului
de executie intocmit de executant si validat de investitor; de catre executanti
a normelor de securitate si protectia muncii;
- Preia documentele de la executant si proiectant si completeaza cartea
tehnica a constructiei cu toate documentele prevazute de reglementarile legale.
La receptia lucrarilor:
- Participa la receptia lucrarilor, pune la dispozitia membrilor comisiei de
receptie documentele cartii tehnice a
constructiei;
- Urmareste rezolvarea problemelor constatate sau recomandate de comisia de
receptie;
- Preda investitorului actele de receptie impreuna cu cartea tehnica a
constructiei.
Responsabilitati:
Participarea in calitate de reprezentant al
investitorului in toate fazele privind realizarea lucrarilor:
In perioada
de pregatire a executarii lucrarilor:
- Verifica existenta autorizatiilor necesare;
- Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile
prevazute pentru realizarea constructiilor;
- Controleaza respectarea prevederilor cu privire la verificarea proiectelor
de catre verificatori atestati pentru cerintele stabilite conform prevederilor
legislative in vigoare;
- Participa impreuna cu proiectantul,
executantul, reprezentantii detinatorilor de utilitati si reprezentantii
autoritatilor locale la predarea amplasamentului.
In perioada de executare a lucrarilor:
- Verifica respectarea: tehnologiilor de executie; legislatiei cu privire la
materialele utilizate; cerintelor stabilite de legislatia in vigoare privind
calitatea in constructii in cazul efectuarii de modificari ale documentatiei
sau adoptarii de noi solutii care schimba solutiile initiale;
- Interzice utilizarea de materiale necorespunzatoare sau fara certificate de
calitate, sau fara agrement tehnic;
- Participa la verificarea in fazele determinante si la intocmirea proceselor
verbale de lucrari ascunse;
- Interzice utilizarea de lucratori neautorizati pentru lucrarile la care
reglementarile tehnice au prevederi in acest sens;
- Efectueaza verificarile prevazute in normele tehnice si semneaza documentele
intocmite ca urmare a verificarilor;
- Urmareste: executarea lucrarilor pe tot parcursul lor; realizarea
lucrarilor in conformitate cu prevederile contractului, a proiectelor, a
caietelor de sarcini si a reglementarilor tehnice in vigoare; respectarea
programului de asigurare a calitatii la executant;
- Cere executantului, dupa caz, sistarea executiei, dezafectarea lucrarilor
executate necorespunzator si refacerea lor numai in baza solutiilor elaborate
de proiectant sau de persoane abilitate prin lege pentru elaborarea acestora si
vizate de verificatorul de proiecte atestat MLPAT.
- Se asigura de respectarea: graficului
de executie intocmit de executant si validat de investitor; de catre executanti
a normelor de securitate si protectia muncii;
- Preia documentele de la executant si proiectant si completeaza cartea
tehnica a constructiei cu toate documentele prevazute de reglementarile legale.
La receptia lucrarilor:
- Participa la receptia lucrarilor, pune la dispozitia membrilor comisiei de
receptie documentele cartii tehnice a
constructiei;
- Urmareste rezolvarea problemelor constatate sau recomandate de comisia de
receptie;
- Preda investitorului actele de receptie impreuna cu cartea tehnica a
constructiei.
Responsabilitati:
Participarea in calitate de reprezentant al
investitorului in toate fazele privind realizarea lucrarilor:
In perioada
de pregatire a executarii lucrarilor:
- Verifica existenta autorizatiilor necesare;
- Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile
prevazute pentru realizarea constructiilor;
- Controleaza respectarea prevederilor cu privire la verificarea proiectelor
de catre verificatori atestati pentru cerintele stabilite conform prevederilor
legislative in vigoare;
- Participa impreuna cu proiectantul,
executantul, reprezentantii detinatorilor de utilitati si reprezentantii
autoritatilor locale la predarea amplasamentului.
In perioada de executare a lucrarilor:
- Verifica respectarea: tehnologiilor de executie; legislatiei cu privire la
materialele utilizate; cerintelor stabilite de legislatia in vigoare privind
calitatea in constructii in cazul efectuarii de modificari ale documentatiei
sau adoptarii de noi solutii care schimba solutiile initiale;
- Interzice utilizarea de materiale necorespunzatoare sau fara certificate de
calitate, sau fara agrement tehnic;
- Participa la verificarea in fazele determinante si la intocmirea proceselor
verbale de lucrari ascunse;
- Interzice utilizarea de lucratori neautorizati pentru lucrarile la care
reglementarile tehnice au prevederi in acest sens;
- Efectueaza verificarile prevazute in normele tehnice si semneaza documentele
intocmite ca urmare a verificarilor;
- Urmareste: executarea lucrarilor pe tot parcursul lor; realizarea
lucrarilor in conformitate cu prevederile contractului, a proiectelor, a
caietelor de sarcini si a reglementarilor tehnice in vigoare; respectarea
programului de asigurare a calitatii la executant;
- Cere executantului, dupa caz, sistarea executiei, dezafectarea lucrarilor
executate necorespunzator si refacerea lor numai in baza solutiilor elaborate
de proiectant sau de persoane abilitate prin lege pentru elaborarea acestora si
vizate de verificatorul de proiecte atestat MLPAT.
- Se asigura de respectarea: graficului
de executie intocmit de executant si validat de investitor; de catre executanti
a normelor de securitate si protectia muncii;
- Preia documentele de la executant si proiectant si completeaza cartea
tehnica a constructiei cu toate documentele prevazute de reglementarile legale.
La receptia lucrarilor:
- Participa la receptia lucrarilor, pune la dispozitia membrilor comisiei de
receptie documentele cartii tehnice a
constructiei;
- Urmareste rezolvarea problemelor constatate sau recomandate de comisia de
receptie;
- Preda investitorului actele de receptie impreuna cu cartea tehnica a
constructiei.
Responsabilitati:
Participarea in calitate de reprezentant al
investitorului in toate fazele privind realizarea lucrarilor:
In perioada
de pregatire a executarii lucrarilor:
- Verifica existenta autorizatiilor necesare;
- Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile
prevazute pentru realizarea constructiilor;
- Controleaza respectarea prevederilor cu privire la verificarea proiectelor
de catre verificatori atestati pentru cerintele stabilite conform prevederilor
legislative in vigoare;
- Participa impreuna cu proiectantul,
executantul, reprezentantii detinatorilor de utilitati si reprezentantii
autoritatilor locale la predarea amplasamentului.
In perioada de executare a lucrarilor:
- Verifica respectarea: tehnologiilor de executie; legislatiei cu privire la
materialele utilizate; cerintelor stabilite de legislatia in vigoare privind
calitatea in constructii in cazul efectuarii de modificari ale documentatiei
sau adoptarii de noi solutii care schimba solutiile initiale;
- Interzice utilizarea de materiale necorespunzatoare sau fara certificate de
calitate, sau fara agrement tehnic;
- Participa la verificarea in fazele determinante si la intocmirea proceselor
verbale de lucrari ascunse;
- Interzice utilizarea de lucratori neautorizati pentru lucrarile la care
reglementarile tehnice au prevederi in acest sens;
- Efectueaza verificarile prevazute in normele tehnice si semneaza documentele
intocmite ca urmare a verificarilor;
- Urmareste: executarea lucrarilor pe tot parcursul lor; realizarea
lucrarilor in conformitate cu prevederile contractului, a proiectelor, a
caietelor de sarcini si a reglementarilor tehnice in vigoare; respectarea
programului de asigurare a calitatii la executant;
- Cere executantului, dupa caz, sistarea executiei, dezafectarea lucrarilor
executate necorespunzator si refacerea lor numai in baza solutiilor elaborate
de proiectant sau de persoane abilitate prin lege pentru elaborarea acestora si
vizate de verificatorul de proiecte atestat MLPAT.
- Se asigura de respectarea: graficului
de executie intocmit de executant si validat de investitor; de catre executanti
a normelor de securitate si protectia muncii;
- Preia documentele de la executant si proiectant si completeaza cartea
tehnica a constructiei cu toate documentele prevazute de reglementarile legale.
La receptia lucrarilor:
- Participa la receptia lucrarilor, pune la dispozitia membrilor comisiei de
receptie documentele cartii tehnice a
constructiei;
- Urmareste rezolvarea problemelor constatate sau recomandate de comisia de
receptie;
- Preda investitorului actele de receptie impreuna cu cartea tehnica a
constructiei.
Responsabilitati:
Participarea in calitate de reprezentant al
investitorului in toate fazele privind realizarea lucrarilor:
In perioada
de pregatire a executarii lucrarilor:
- Verifica existenta autorizatiilor necesare;
- Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile
prevazute pentru realizarea constructiilor;
- Controleaza respectarea prevederilor cu privire la verificarea proiectelor
de catre verificatori atestati pentru cerintele stabilite conform prevederilor
legislative in vigoare;
- Participa impreuna cu proiectantul,
executantul, reprezentantii detinatorilor de utilitati si reprezentantii
autoritatilor locale la predarea amplasamentului.
In perioada de executare a lucrarilor:
- Verifica respectarea: tehnologiilor de executie; legislatiei cu privire la
materialele utilizate; cerintelor stabilite de legislatia in vigoare privind
calitatea in constructii in cazul efectuarii de modificari ale documentatiei
sau adoptarii de noi solutii care schimba solutiile initiale;
- Interzice utilizarea de materiale necorespunzatoare sau fara certificate de
calitate, sau fara agrement tehnic;
- Participa la verificarea in fazele determinante si la intocmirea proceselor
verbale de lucrari ascunse;
- Interzice utilizarea de lucratori neautorizati pentru lucrarile la care
reglementarile tehnice au prevederi in acest sens;
- Efectueaza verificarile prevazute in normele tehnice si semneaza documentele
intocmite ca urmare a verificarilor;
- Urmareste: executarea lucrarilor pe tot parcursul lor; realizarea
lucrarilor in conformitate cu prevederile contractului, a proiectelor, a
caietelor de sarcini si a reglementarilor tehnice in vigoare; respectarea
programului de asigurare a calitatii la executant;
- Cere executantului, dupa caz, sistarea executiei, dezafectarea lucrarilor
executate necorespunzator si refacerea lor numai in baza solutiilor elaborate
de proiectant sau de persoane abilitate prin lege pentru elaborarea acestora si
vizate de verificatorul de proiecte atestat MLPAT.
- Se asigura de respectarea: graficului
de executie intocmit de executant si validat de investitor; de catre executanti
a normelor de securitate si protectia muncii;
- Preia documentele de la executant si proiectant si completeaza cartea
tehnica a constructiei cu toate documentele prevazute de reglementarile legale.
La receptia lucrarilor:
- Participa la receptia lucrarilor, pune la dispozitia membrilor comisiei de
receptie documentele cartii tehnice a
constructiei;
- Urmareste rezolvarea problemelor constatate sau recomandate de comisia de
receptie;
- Preda investitorului actele de receptie impreuna cu cartea tehnica a
constructiei.
Responsabilitati:
Participarea in calitate de reprezentant al
investitorului in toate fazele privind realizarea lucrarilor:
In perioada
de pregatire a executarii lucrarilor:
- Verifica existenta autorizatiilor necesare;
- Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile
prevazute pentru realizarea constructiilor;
- Controleaza respectarea prevederilor cu privire la verificarea proiectelor
de catre verificatori atestati pentru cerintele stabilite conform prevederilor
legislative in vigoare;
- Participa impreuna cu proiectantul,
executantul, reprezentantii detinatorilor de utilitati si reprezentantii
autoritatilor locale la predarea amplasamentului.
In perioada de executare a lucrarilor:
- Verifica respectarea: tehnologiilor de executie; legislatiei cu privire la
materialele utilizate; cerintelor stabilite de legislatia in vigoare privind
calitatea in constructii in cazul efectuarii de modificari ale documentatiei
sau adoptarii de noi solutii care schimba solutiile initiale;
- Interzice utilizarea de materiale necorespunzatoare sau fara certificate de
calitate, sau fara agrement tehnic;
- Participa la verificarea in fazele determinante si la intocmirea proceselor
verbale de lucrari ascunse;
- Interzice utilizarea de lucratori neautorizati pentru lucrarile la care
reglementarile tehnice au prevederi in acest sens;
- Efectueaza verificarile prevazute in normele tehnice si semneaza documentele
intocmite ca urmare a verificarilor;
- Urmareste: executarea lucrarilor pe tot parcursul lor; realizarea
lucrarilor in conformitate cu prevederile contractului, a proiectelor, a
caietelor de sarcini si a reglementarilor tehnice in vigoare; respectarea
programului de asigurare a calitatii la executant;
- Cere executantului, dupa caz, sistarea executiei, dezafectarea lucrarilor
executate necorespunzator si refacerea lor numai in baza solutiilor elaborate
de proiectant sau de persoane abilitate prin lege pentru elaborarea acestora si
vizate de verificatorul de proiecte atestat MLPAT.
- Se asigura de respectarea: graficului
de executie intocmit de executant si validat de investitor; de catre executanti
a normelor de securitate si protectia muncii;
- Preia documentele de la executant si proiectant si completeaza cartea
tehnica a constructiei cu toate documentele prevazute de reglementarile legale.
La receptia lucrarilor:
- Participa la receptia lucrarilor, pune la dispozitia membrilor comisiei de
receptie documentele cartii tehnice a
constructiei;
- Urmareste rezolvarea problemelor constatate sau recomandate de comisia de
receptie;
- Preda investitorului actele de receptie impreuna cu cartea tehnica a
constructiei.
Responsabilitati:
Participarea in calitate de reprezentant al
investitorului in toate fazele privind realizarea lucrarilor:
In perioada
de pregatire a executarii lucrarilor:
- Verifica existenta autorizatiilor necesare;
- Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile
prevazute pentru realizarea constructiilor;
- Controleaza respectarea prevederilor cu privire la verificarea proiectelor
de catre verificatori atestati pentru cerintele stabilite conform prevederilor
legislative in vigoare;
- Participa impreuna cu proiectantul,
executantul, reprezentantii detinatorilor de utilitati si reprezentantii
autoritatilor locale la predarea amplasamentului.
In perioada de executare a lucrarilor:
- Verifica respectarea: tehnologiilor de executie; legislatiei cu privire la
materialele utilizate; cerintelor stabilite de legislatia in vigoare privind
calitatea in constructii in cazul efectuarii de modificari ale documentatiei
sau adoptarii de noi solutii care schimba solutiile initiale;
- Interzice utilizarea de materiale necorespunzatoare sau fara certificate de
calitate, sau fara agrement tehnic;
- Participa la verificarea in fazele determinante si la intocmirea proceselor
verbale de lucrari ascunse;
- Interzice utilizarea de lucratori neautorizati pentru lucrarile la care
reglementarile tehnice au prevederi in acest sens;
- Efectueaza verificarile prevazute in normele tehnice si semneaza documentele
intocmite ca urmare a verificarilor;
- Urmareste: executarea lucrarilor pe tot parcursul lor; realizarea
lucrarilor in conformitate cu prevederile contractului, a proiectelor, a
caietelor de sarcini si a reglementarilor tehnice in vigoare; respectarea
programului de asigurare a calitatii la executant;
- Cere executantului, dupa caz, sistarea executiei, dezafectarea lucrarilor
executate necorespunzator si refacerea lor numai in baza solutiilor elaborate
de proiectant sau de persoane abilitate prin lege pentru elaborarea acestora si
vizate de verificatorul de proiecte atestat MLPAT.
- Se asigura de respectarea: graficului
de executie intocmit de executant si validat de investitor; de catre executanti
a normelor de securitate si protectia muncii;
- Preia documentele de la executant si proiectant si completeaza cartea
tehnica a constructiei cu toate documentele prevazute de reglementarile legale.
La receptia lucrarilor:
- Participa la receptia lucrarilor, pune la dispozitia membrilor comisiei de
receptie documentele cartii tehnice a
constructiei;
- Urmareste rezolvarea problemelor constatate sau recomandate de comisia de
receptie;
- Preda investitorului actele de receptie impreuna cu cartea tehnica a
constructiei.
The Technical Systems Specialist is a key player within the Digital & Innovation team as he supervises and develops the non-SAP applications: Asset & Workforce Management - ABB Service Suite, Ortec Resource Planning; INDEX Reading Planning; Archibus Facility Management systems.
We are looking for a highly motivated and passionate specialist who will help develop and support critical systems in close contact with IT and business colleagues.
We are currently looking for an #organized, #creative, and #proactive person, with good technical skills. In this role, you will be providing the design and development of RICEFW objects (Reports, Interfaces, Conversions, Extensions, Forms and Workflows).
As SAP ERP Consultant, you will be able to design and build new functionalities and processes, improve day to day business experience, optimize, improve, automatize and maintain our client existing processes.
You will face many challenges and have many opportunities for your personal development – integrated processes and systems to enhance, full scope projects in all business areas (Network, Commercial, Services) to lead or contribute in, a very-demanding business and, last but not least, an experienced team of SAP Consultants and external collaborators willing to share their experience.
Responsibilities
- Active participates at the Capture and Clarify business requests activities, understanding the business E2E processes;
As BW/BO Developer you will need to understand business requirements through interacting with data analysts and designated key users, in order to develop business objects and dashboards in accordance with their needs and specifications.
In our vast landscape you will face many challenges but, you will also have many opportunities for your personal development – Complex data architecture generated by our integrated processes and systems, BO development in accordance to user needs, cross functional projects, last but not least, an experienced team of SAP Consultants and external collaborators willing to share their experience
Responsibilities
- Active involvement in the development of functional/industry practices;
- Provide solution implementation assistance as required;
- Provide solutions and options where business requirements misalign with systems operations and functionality;
- Perform realistic assessments of development time;
- Support on-time, error-free, delivery of projects through the optimal design and configuration of relevant SAP functionalities. Ensure appropriate support and new development documentation for the team is followed (i.e. scope, design, test plans, issues and cutover lists, project plans etc.);
- Actively collaborate within transversal projects, communicating with other IT internal experts and internal business clients;
- Coordinate, validate and monitor the specific BO solutions elaborated and/or implemented by external collaborators;
- Actively involved in writing/validating the tender dossiers for specific BO projects, technically evaluates the offers according with best practices in order to assure the business continuity, solution scalability and system performance standards;
- Provide BO report optimization opportunities
- Collaborate with team leaders and project managers to ensure effective and efficient development, delivery, deployment and support of the reporting components within projects;
- Foresee project risks and report them immediately to the direct manager and act for diminishing by implementing preventive activities;
- Provide backup for other team members
- Systems in responsibility:
SAP BW 7.5 – HANA database;
SAP BO.
Principalele responsabilitati:
· Asigura functionarea optima a utilajelor
la cel mai mic cost posibil avand in vedere prevederile legale;
· Asigura intretinerea utilajelor conform
procedurilor existente si contribuie la dezvoltarea de preceduri in acest sens;
· Gestioneaza stocurile de piese de schimb
necesare realizarii reparatiilor in vederea realizarii planului de productie in conditii optime;
· Contribuie la stabilirea strategiei de
dotare tehnica a companiei;
· Asigura suport, motiveaza si apreciaza
personalul.
Asigură manipularea și depozitarea mărfurilor, ambalajelor,
materialelor pentru deservirea liniilor de îmbuteliere și satisfacerea
cerințelor de livrare și depozitare.
Companie
producătoare de băuturi alcoolice este în căutare de persoane cu atestat pentru
postul de Stivuitorist.
We are looking for a Senior Business Analyst to join our
client team and to help with analysing business/functional requirements, carrying
out response activities in terms of business analysis, requirements
clarifications, scope framing and testing guidelines.
Running projects:
• Digital Sales (cash loans, pre-approved loans etc.)
• Multi Banking leveraging on Open API opportunities
• E2E processes for opening banking products in
digital channels
• CEE Mobile Banking rollout for countries in CEE area
• PSD2 pillars (CSA, XS2A) impacting CEE Internet
& Mobile Banking assets
• Instant Payments regulation
• Other business-driven initiatives on top of the
already rolled-out CEE Internet & Mobile
• Banking assets.
Responsibilities
• Provides functional support in full implementation
of Digital channel products (Internet & Mobile Banking)
• Identifies the current and future-state business
processes
• Designs new or existing products by analysing
requirements, constructing workflow charts and diagrams, studying system
capabilities and writing business / functional specifications
• Delivers elements of systems design, including data
migration rules, business rules, wireframes or other detailed deliverables
• Improves systems by studying current practices and
designs modifications
• Facilitates the negotiation of requirements amongst
multiple stakeholders
• Works closely with other systems to have the
complete overview of the solution and provides support for the other systems
Căutăm un Inginer proiectare mecanică
– fără experiență – în Cluj-Napoca.