Responsabilitati
- Administrarea
si dezvoltarea portofoliului de clienti si furnizori autohtoni si straini;
- Urmarirea
realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
- Raportarea
activitatii catre superior respectand cerintele acestuia;
- Participarea
la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii
acestora;
- Stabileste
si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
- Intocmeste
documentatia premergatoare intalnirilor;
- Redacteaza
rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
- Intocmeste
documentele comerciale;
- Participa
activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
- Realizarea
de oferte si contracte comerciale pentru fiecare client aflat in portofoliu;
- Efectueaza
calatorii in scopul realizarii sarcinilor de serviciu in procent de pana la 80%
din timpul de lucru;
- Verificarea
antecalculatiilor primite de la departamentul de proiectare si negocierea preturilor
si a termenelor de plata cu clientii.
- Urmarirea
derularii relatiilor comerciale cu clientii: preluarea comenzii si trimiterea
acesteia la persoanele responsabile, informarea clientului cu privire la
termenul de livrare, preluarea feedback-ului de la client cu privire la
calitatea produselor si gradul de satisfactie oferit de serviciile companiei,
urmarirea incasarii sumelor datorate de client firmei, luarea tuturor masurilor
necesare pentru colectarea banilor datorati de client;
- Mentinerea
si dezvoltarea retelei de clienti, prin vizite regulate a zonei acoperite;
- Asistarea
clientului in formularea deciziei de cumparare a spumelor poliuretanice or a
derivatelor din acesta, precum si monitorizarea gradului de satisfactie a
acestuia;
- Mentinerea
unui contact permanent cu clientii;
- Evidenta
clientilor actuali si potentiali (o lista cu toti clientii actuali si
potentiali);
- Intcmirea
rapoartelor de activitate saptamanale.
Cerinte
- Studii:
Superioare, preferabil in Marketing
- Experienta profesionala: minim 2 ani in vanzari, preferabil in aceeasi
functie
- Grad
inalt de profesionalism, tinuta decenta, atitudine respectuoasa si limbaj
politicos;
- Abilitati
de utilizare a computerului si a pachetului Microsoft Office;
- Abilitati
excelente de negociere;
- Orientare
catre client si gandire comerciala;
- Nivel
inalt de auto-disciplina si spirit de observatie;
- Capacitati
foarte bune de prezentare si comunicare orala si scrisa;
- Persoana
organizata, cu abilitati de coordonare si de organizare eficienta a timpului;
- Seriozitate
si capacitate de asumare a responsabilitatii;
- Persoana
motivata, integra si loiala;
- Capabilitati
de respectare a termenelor limita si de gestionare a unui numar mare de
informatii si sarcini;
- Cunoasterea
limbii engleze la nivel mediu spr avansat;
- Permis
de conducere cat. B;
CV-urile se pot trimite la adresa: pifrim@professional.com.ro
Mai multe informatii la 0758 056 411.
Mulțumim pentru interesul și aplicația dumneavoastră,
ne rezervăm dreptul de a contacta doar candidații potriviți cerințelor
postului.
S.C. Agenția de Servicii Professional S.R.L. este
înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere
prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm
ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare
site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/