Scopul postului: Implementează şi
oferă consultanţă pentru echipamente desktop, echipamente de tip POS, printere
si reţele de comunicaţii, în vederea sprijinirii tuturor activităţilor
companiei.
- Se
constituie în nivel 2 de suport;
- Rezolvă
efectiv incidentele/problemele echipamentelor şi reţelei IT; după ce le
soluţionează, redactează documentaţia corespunzător;
- Administrează
şi actualizează resursele locale;
- Redactează
prognoze de uz local pentru consumabile şi piese de schimb, apoi le prezintă
responsabilului;
- Respectă
Politicile de Securitate a Companiei şi a Diviziei;
- Asigură
confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi
informaţiilor;
Requirements
- Experienţă de 1-2 ani în
domeniul IT, relevantă pentru cerinţele postului;
- Experienţă
în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux;
- Cunoştinţe
de configurare rutere şi echipament reţea;
- Cunoaşterea
protocoalelor TCP/IP;
- Înţelegere
generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau
domeniu de aplicaţie;
- Cunoştinţe
practice de software Office (Word, Excel);
- Cunoştinţe
de hardware (componente, periferice);
- Experienţă
în configurarea şi securitatea poştei electronice;
- Bună
comunicare în limba română şi engleză şi aptitudini interpersonale deosebite
(interfaţa directă cu clienţi);
- Posibilitatea
de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor
divereselor grupuri de clienţi interni.