Scopul postului: Realizează analize financiare pentru
deciziile de afaceri necesare, monitorizează atent și prezintă concluzii privind
evoluția indicatorilor financiari cu impact în activitatea companiei.
Realizează previziuni pentru perioada următoare și gestionează sistemul de
planificare.
- Controlul
costurilor și închiderea de sfârșit de lună în SAP, cu accent pe costurile
procesului de asistență (HR, Marketing, Vânzări, Achiziții, IT, Management
general), supravegherea calculării costurilor pe segmente;
- Pregătește
reconcilieri lunare ale conturilor și analize analitice pentru a asigura
integritatea generală a datelor și a explica diferențele semnificative față de
luna/anul/bugetul anterior;
- Realizează
analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește
rapoarte financiare periodice;
- Calculează
și analizează evoluția indicatorilor financiari, oferă recomandări pentru
creșterea performanței;
- Contribuie
la realizarea previziunilor pe termen scurt și lung bazate pe analiza
realizărilor anterioare și a perspectivelor de dezvoltare viitoare;
- Participă
la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea
proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și
a indicatorilor definiți;
-
Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură
suport utilizatorilor;
- Participă
la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost;
- Participă
la pregătirea rapoartelor de grup, inclusiv la interpretarea variațiilor;
- Studii
superioare profil Economic;
- Minim 3
ani experiență într-un rol similar într-o companie cu profil de
producție/industrial;
- Abilități
excelente de analiză;
- Foarte
bune abilități de organizare și planificare;
- Inițiativă
și orientare către rezultat;
- Excelente
abilități de comunicare și relaționare;
- Cunoștințe
operare PC: MS Office, SAP, prelucrare baze de date constituie un avantaj;