Analist Financiar Senior, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Analist Financiar Senior
Department
FINANCIAR
Location
Bucuresti
Country
Romania


Description

Scopul postului:  Realizează analize financiare pentru deciziile de afaceri necesare, monitorizează atent și prezintă concluzii privind evoluția indicatorilor financiari cu impact în activitatea companiei. Realizează previziuni pentru perioada următoare și gestionează sistemul de planificare. 

 

- Controlul costurilor și închiderea de sfârșit de lună în SAP, cu accent pe costurile procesului de asistență (HR, Marketing, Vânzări, Achiziții, IT, Management general), supravegherea calculării costurilor pe segmente;

- Pregătește reconcilieri lunare ale conturilor și analize analitice pentru a asigura integritatea generală a datelor și a explica diferențele semnificative față de luna/anul/bugetul anterior;

- Realizează analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește rapoarte financiare periodice;

- Calculează și analizează evoluția indicatorilor financiari, oferă recomandări pentru creșterea performanței;

- Contribuie la realizarea previziunilor pe termen scurt și lung bazate pe analiza realizărilor anterioare și a perspectivelor de dezvoltare viitoare;

- Participă la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și a indicatorilor definiți;

- Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură suport utilizatorilor;

- Participă la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost;

- Participă la pregătirea rapoartelor de grup, inclusiv la interpretarea variațiilor;

- Realizează operațiuni de controlling în SAP așa cum sunt definite în organizație.

Requirements

- Studii superioare profil Economic;

- Minim 3 ani experiență într-un rol similar într-o companie cu profil de producție/industrial;

- Abilități excelente de analiză;

- Foarte bune abilități de organizare și planificare;

- Inițiativă și orientare către rezultat;

- Excelente abilități de comunicare și relaționare;

- Cunoștințe operare PC: MS Office, SAP, prelucrare baze de date constituie un avantaj;





Apply now