Customer support with French, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Customer support with French
Department
SERVICII CLIENTI/TELESALES/COLECTARE/RETENTIE
Location
Bucuresti
Country
Romania


Description

- Processing Service Claims, Authorize payments and follow up, Address product related issues, Handle complaints and back office activities;

- Inbound calls (75-80%), Outbound calls and Back Office Activities (20-25%).



Requirements

- Fluency in French communication level (B2/C1);            

- Excellent written and verbal communication (Communications Skills);

- Customer oriented;

- Good Problem Solving;

- Sound judgement and decision making skills;

- Team work;

- Motivational Fit;

- Attention to detail.


Mulțumim pentru interesul și aplicația dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a contacta doar candidații potriviți cerințelor postului.

 

S.C. Agenția de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/





Apply now