Manager Financiar, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Manager Financiar
Department
FINANCIAR
Location
Bucuresti
Country
Romania


Description

Responsabilitati:         

    Intocmeste bugetul anual al companiei;
    Intocmeste cash flow-ul companiei;
    Credit control;
    Mentine o buna relatie cu banca si institutiile financiare;
    Aproba ordinele de deplasare ale personalului companiei si urmareste cheltuielile efectuate in sensul acesta (diurna, servicii hoteliere, alte cheltuieli);
    Urmareste plata in termen a facturilor de servicii, utilitati, material consumabile si bunuri primite de la furnizori;
    Efectuarea operatiilor bancare in sensul crearii platilor catre salariati, bugetul statului si bugetele fondurilor speciale, furnizori de utilitati, servicii si bunuri, interni si externi, schimburilor valutare, in sistem electronic, in vederea semnarii acestora de administratorii companiei;
    Verifica si inregistreaza instrumentele de plata primite de la clienti, conform facturilor emise;
    Depune instrumentele de plata, ajunse la scadenta, la banca si urmareste incasarea lor;
    Gestionarea instrumentelor de plata primite drept garantie din partea clientilor, in baza proceselor verbale de predare-primire a acestora;
    Urmareste inregistrarea in sistemul contabil a extraselor bancare in lei si in valuta;
    Urmareste intocmirea documentatiei necesare livrarilor intracomunitare de marfuri;
    Verificarea invoice-urilor pentru achizitii intracomunitare si importuri din punct de vedere al preturilor, cantitatilor, greutatilor, corespondenta cu avizele de livrare;
    Calculul marginii pentru preturile bunurilor provenite din achizitii intracomunitare si importuri raportate la preturile de lista;
    Verifica discountul si scadenta acordate clientilor, conform politicii de vanzari stabilite;
    Analizarea situatiilor finaciare ale clientilor, intocmirea analizei financiare si propunerea limitelor de credit acordate acestora;
    Verificarea intocmirii corecte si in termen a declaratiilor fiscale, a situatiilor financiare semestriale si anuale si a oricaror alte declaratii impuse de legislatia in vigoare si a transmiterii/inregistrarii acestora;
    Intocmirea rapoartelor solicitate de conducerea societatii si transmiterea acestora la termenele stabilite;
    Verificarea periodica a stocului articolelor cu rulaj mare;
    Intretinerea relatiei cu linia maritima si verificarea costurilor maritime din piata;
    Urmarirea importurilor de marfuri;
    Administrarea relatiei cu vama.


Requirements


    Studii superioare in domeniu economic;
    Cunostinte de limba engleza;
    Experienta minim 3 ani in domeniu;
    Cunostinte specifice: legislatie financiara, fiscala, comerciala, notiuni de drept comercial si civil, managementul afacerilor, cunoasterea generala a mediului de afaceri romanesc, cunostinte minime de contabilitate primara;
    Cunostinte operare PC;
    Spirit organizatoric, gandire strategica.

Mai multe informatii la 0758056411 sau pifrim@professional.com.ro


S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare site-ul nostru: http://www.professional.com.ro/gdpr/




Apply now