You’ll play an integral role in our client’s company ambitious
growth strategy for e-commerce by managing day-to-day operations and leading
initiatives to scale the business. You'll collaborate with digital sales,
product management, product marketers, development, and cross-functional
departments to ensure success. As an e-commerce
manager you have the role and responsibility of looking after
two websites that focuses on selling of healthy food and raw drinks.
Dear colleague, I am looking for enthusiasm, motivation for
IT field and 2-3 years of IT recruitment experience. Your contract will be through
our agency and you will work on site for our client, world leader in secure connectivity
solutions for embedded applications.
- Drive and coordinate the DevOps work for the
IT environments following the strategic objectives.
- Accountable and responsible for in-house
Azure developed and operated solutions, based on Azure resources.
- Accountable and responsible for following
Services-based Architecture and embedding best practices in developing end to
end IT solutions.
- Lead technical projects on demand and act as
mentor to junior staff.
- Troubleshoot with strong focus on uptime and
predictability.
- Directly supports engineering environments,
through all stages of development.
- Performs OS configuration and management.
Troubleshoots application, network, and server-level problems. Designs and
develops extensive scripting and productivity enhancing tools for automation of
system administration tasks. Maintains documentation of systems configurations
and procedures, including runbooks for live support. Support an “always-on”
network infrastructure. Be “on-call” when needed to support feature launches,
live events, and emergency escalations. Troubleshoot and correct issues raised
from production and live services operations. Evaluate and adopt technologies
which improve the team efficiency and platform capabilities. Work with the team
and others to implement best of breed technologies and provide support within a
follow the sun model.
- Decision-making is a key-responsibility when
working with the ever-changing nature of code, and quickly decide on how to fix
any incoherent elements of the code.
- Delivers complex multi-discipline technical
specific tasks, according to defined service level agreements, for allocated
software services without guidance and monitoring for daily activity and for
project activities, respecting the principles and rules in place.
- Participate and lead in new technology
investigation and make recommendations for new technology adoption.
Scopul postului: Gestionează activitatea de tratare a
debitelor conturi desființate rezultate din sistemele de billing Geneva și BSCS;
colaborează cu agențiile externe în vederea recuperării debitelor restante.
Responsabilități:
- planifică și organizează transporturi de mărfuri pe rute internaționale;
- transmite detaliile despre transport (loc încărcare
/ descărcare, tipul mărfii, etc.) conducătorilor auto și menține legătura cu
aceștia;
- urmărește procesul de derulare al transportului pe care îl coordonează;
- are în vedere optimizarea curselor pentru maximizarea profitului;
- dezvoltă și menține relația
cu clienții.
Responsabilități:
- Asigurarea producției în parametrii optimi cu respectarea
standardelor de lucru
- Organizarea resurselor pentru optimizarea procesului de
producție
- Urmărirea priorităților și întreprinderea de măsuri asupra
abaterilor
- Oferirea de feedback și instruire pentru persoanele din
subordine
- Îndrumarea echipei spre eliminarea pierderilor
- Evaluarea opririlor minore de producție, alarmelor de
proces și activităților în caz de defecțiuni
- Colectarea și evaluarea datelor despre performanță,
propunerea acțiunilor de îmbunătățire
- Ține legătura cu unii furnizori de materii prime și
auxiliare
Job overview:
ü Oversee and manage the general accounting
functions, including, but not limited to: accounts payable, accounts
receivable, general ledger and taxes
ü Help with quarterly and year-end financial
audit activities and the annual corporate financial controls audit
ü Assess current practices and procedures,
and make recommendations for improvements
ü Prepares financial statements, business
activity reports monthly, yearly and anytime when requested, inform the
management about the results and highlight possible improvement measures;
ü Optimizes taxes and fees paid by the
company, ensure the financing sources for the company, cash control and cash
optimization;
ü Perform ad hoc analysis and projects as
requested
ü Supervise and/or manage general ledger
accounting functions
ü Develop staff by managing performance,
setting goals, providing ongoing training, and maintaining strong employee
relationships
ü Work with external auditors to ensure
correct and timely closing and reporting
- Vei interacţiona zilnic cu clienţii pentru a rezolva
probleme tehnice simple;
- Vei înregistra încasări și plăți în numerar și card
conform procedurilor financiare în vigoare;
- Vei informa clienții în ceea ce priveşte serviciile şi
produsele pentru a stabili şi a îmbunătăţi relaţii cu acestia şi a atinge
targeturile predefinite de vânzări.
About the job:
You will integrate
existing software solutions in customer specific projects. You will need to:
- have a fair understanding of the hardware and of the systems for which you
are developing software to make sure you identify all the security risks;
- acquire good understanding of the used software architecture based on the
AUTOSAR standard;
- have knowledge on cryptographic algorithms strengths and weaknesses;
- have knowledge on cyber-attack methods in automotive field;
- have university degree in a relevant field;
- have knowledge of structured multi-layered Software Architecture;
- have good programming skills in ANSI C;
- have knowledge of embedded applications;
- have knowledge of electronics and microcontrollers would be a plus;
- have advanced level of English.
Scopul postului: Implementează şi
oferă consultanţă pentru echipamente desktop, echipamente de tip POS, printere
si reţele de comunicaţii, în vederea sprijinirii tuturor activităţilor
companiei.
Scopul postului: Realizează analize financiare pentru
deciziile de afaceri necesare, monitorizează atent și prezintă concluzii privind
evoluția indicatorilor financiari cu impact în activitatea companiei.
Realizează previziuni pentru perioada următoare și gestionează sistemul de
planificare.
- Controlul
costurilor și închiderea de sfârșit de lună în SAP, cu accent pe costurile
procesului de asistență (HR, Marketing, Vânzări, Achiziții, IT, Management
general), supravegherea calculării costurilor pe segmente;
- Pregătește
reconcilieri lunare ale conturilor și analize analitice pentru a asigura
integritatea generală a datelor și a explica diferențele semnificative față de
luna/anul/bugetul anterior;
- Realizează
analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește
rapoarte financiare periodice;
- Calculează
și analizează evoluția indicatorilor financiari, oferă recomandări pentru
creșterea performanței;
- Contribuie
la realizarea previziunilor pe termen scurt și lung bazate pe analiza
realizărilor anterioare și a perspectivelor de dezvoltare viitoare;
- Participă
la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea
proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și
a indicatorilor definiți;
-
Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură
suport utilizatorilor;
- Participă
la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost;
- Participă
la pregătirea rapoartelor de grup, inclusiv la interpretarea variațiilor;
Responsabilitati
Realizeaza planul anual de audit, actualizeaza si
prioritizeaza analiza de riscuri;
Planificarea activitatii si pregatirea misiunilor de audit intern;
Planifica si executa misiuni de audit intern, in
zona financiara si operationala;
Efectuarea misiunilor de audit intern conform
planului anual sau a solicitarilor abrobate de conducerea Grupului;
Colectarea informatiilor necesare in derularea
misiunilor de audit si documentarea procedurilor efectuate;
Analiza procedurilor, identificarea si testarea
controalelor interne implementate si identificarea deficientelor si zonelor de
optimizare in sistemul de control intern al Grupului;
Urmarirea si documentarea fluxurilor proceselor de
business, inclusiv circulatia informatiilor/datelor si a documentelor
justificative, pana la inregistrarea acestora in contabilitatea Grupului;
Testeaza implementarea si eficacitatea sistemului de
control intern;
Testarea completitudinii, existentei, acuratetii,
evaluarii, drepturilor de proprietate si a inregistrarii si prezentarii
informatiilor financiare;
Verificarea aplicarii corecte a procedurilor interne
stabilite in cadrul Grupului prin efectuarea testelor de conformitate, sondaje,
identificarea deficientelor din sistemul de control intern;
Raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor
si erorilor constatate si este responsabil ca acestea sa fie documentate si
sustinute de probe de audit.
- Processing Service Claims, Authorize
payments and follow up, Address product related issues, Handle complaints and
back office activities;
- Inbound calls (75-80%), Outbound calls and
Back Office Activities (20-25%).
- Experienta de
lucru pe utilaje abkant,
ghilotina, masina de decupat tabla;
- Experienta de
minim 1 an intr-un atelier
de prelucrare table subtiri este considerata un avantaj;
- Acceptam si
absolventi de scoala
profesionala sau persoane care doresc reconvesie profesionala.
- Asigurarea
productiei elementelor de tamplarie din otel /aluminiu;
- Debitarea
profilelor, stantarea, frezare si gaurirea lor la dimensiunile specificate;
- Imbinarea
profilelor , sudarea si montarea feronariei si a garniturilor ;
- Utilizarea in
conditii de siguranta a utilajelor, sculelor si dispozitivelor
din dotarea
sectiei de productie.
- Defalcarea
planului de producţie pe echipamente şi verificarea resurselor disponibile
- Actualizarea
săptămânală a planului de productie si urmarirea realizării acestuia
- Monitorizarea
indeplinirii activitatii de catre fiecare persoana din subordine
- Motivarea
personalului si mentinerea unui climat potrivit muncii in echipa
- Lansarea
in producţie a comenzii pe serie de produs
- Urmărirea
stocului de produs finit, a cantităţii de produs predată la depozitul de
produse finite şi a gradului de acoperire a previziunii de vânzări pentru
sectoarele administrate
- Monitorizarea
producţiei neterminate şi transmiterea listei rezultată din sistem
- Realizarea
rapoartelor necesare
- Implicarea
in dezvoltarea companiei si urmarirea indicatorilor de performanta.
· Identifies and drives saving
opportunities.
· Revisits agreed terms with existing
suppliers to improve costs and working capital.
· Implements new deals and identifies
new saving opportunities.
· Develops and implements the annual operating
plan together with the manager
· Places purchase orders and manages
changes to existing orders.
· Deals with invoice discrepancies in
collaboration different departments.
· Initiates supplier set up and
changes on existing suppliers with relevant approval.
· Engages in stakeholder &
requisitioner communication aiming to improve understanding of indirect
procurement processes and tools.
· Supports implementation of
automation opportunities for the business.
· Maintains a strong collaboration with
the business management to ensure common target achievement.
Responsabilități:
- Responsabil
de coordonarea și asigurarea aplicării și respectării legislației din domeniul
protecției mediului
- Elaborează rapoartele
activității de mediu și raportează către organele de reglementare și alte
unități specifice din domeniu
- Ține evidența evoluției indicatorilor
- Monitorizează și propune îmbunătățiri ale
activităților legate de mediu
- Realizează
auditul intern pe probleme de management de mediu
- Pregătește
documentațiile necesare și asigură obținerea autorizațiilor, acordurilor,
avizelor din domeniul protecției mediului, necesare pentru desfășurarea
activității
- Ține
evidența strictă a cantităților pe tipuri de deșeuri și o furnizează lunar
autorităților
- Traducerea din/în Română/Engleză
a materialelor de training, documente, proceduri, etc.
- Redactarea și
distribuirea documentelor pentru întâlnirile departamentale
- Păstrează relația
cu autoritatea vamală și întocmește documentația necesară
Vei avea ocazia să te familiarizezi cu activitățile
specifice unui mediu industrial și să pui în practică abilitățile tehnice
dobândite în timpul facultății în mai multe arii din zona de producție. Vei
avea parte de training și formări profesionale și vei ajunge să cunoști
procesele din producție, de la partea de calitate până la modul de programare
şi funcţionare a utilajelor cu comandă numerică și echipamentelor.
Ce vei face?
- Vei invăța modul de programare şi funcţionare a utilajelor
cu comandă numerică, echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi
verificatoarelor utilizate;
- Interpretezi şi citeşti dimensiunile cotate într-un desen
de ansamblu sau de execuţie;
- Urmăreşti permanent aplicarea parametrilor de calitate
impuşi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice;
- Pregăteşti utilajele, instalaţiile şi echipamentele la
sfârşitul schimbului de lucru corespunzător instrucţiunilor de lucru, în
vederea continuării în schimbul următor a lucrărilor şi operaţiilor planificate
pentru execuţie;
- Verifici cu etaloane, la microscop, sau direct vizual -
calitatea suprafeţelor prelucrate, conform instrucţiunilor tehnologice;
- Verifici cu verificatoare specifice cotele pieselor
prelucrate comparându-le cu cele înscrise în documentaţie;
- Participi la toate formele de pregătire profesională
(cursuri, seminarii etc.) pentru dobândirea de noi cunoştinţe în funţie de
necesităţi, cerințe si dorințe de dezvoltare profesională;
Responsabilitati:
Analizeaza
si intreprinde toate demersurile necesare pentru solutionarea
solicitarilor clientilor companiei, propune si implementeaza solutii de
imbunatatire in vederea optimizarii si eficientizarii continue a
activitatii, cu scopul reducerii intervalului de timp necesar racordarii
clientilor;
Asigura
conformitatea formularelor folosite în cadrul procesului de racordare cu
prevederile legislatiei incidente si pregateste, in urma acordului
clientului, documentatia necesara in procesul de racordare;
Initiaza/
participa la intalniri in intern sau extern (la client) in scopul
perezentarii/propunerii solutiilor optime de racordare, a planificarii
etapelor procesului sau in scopul eliminarii unor blocaje ;
Asigura
interfata cu clientii din protofoliu si stabileste/creaza relatii de
parteneriat intre societatea noastra si compania client, pe toate nivelele
ierarhice;
Realizeaza
calendarul intalnirilor cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii
unui contact direct si permanent cu acestia;
Identifica
si studiaza nevoile/solicitarile/comportamentul clientilor sai si
actioneaza in spiritul asigurarii calitatii serviciilor oferite de
societate, utilizand aplicatiile specifice de analiza, gestiune (ISU-SAP,
tool-uri specifice, BW etc.);
Intocmeste
o planificare detaliata cu etapele si termenele privind realizarea
procesului de racordare pentru fiecare client in parte;
Monitorizeaza
realizarea tuturor etapelor din procesul de racordare, urmareste
transversal lucrarea pana la punerea in functiune a instalatiei de
racordare, colaborand cu serviciile implicate si prestatorii externi.
Emite comenzi de proiectare si executie catre compartimentele
specializate, in functie de caz;
Asigura
comunicarea eficienta intre diferitii prestatori (operatori economici,
furnizori, autoritati locale etc.) implicati in procesul de racordare, cat
si cu serviciile interne implicate in acest proces;
Asigura
respectarea termenelor pentru lucrarile gestionate, analizeaza situatiile
blocante, identificand si propunand solutii de remediere, in concordanta
cu regulile interne si prevederile legale.
Deschidem cu drag recrutarea pentru rolul de Consilier etica
si conformitate, pozitie noua intr-o echipa in care expertiza, pasiunea si
energia conduc proiectele catre rezultate la un nivel ridicat de profesionalism.
Atat noi, cat si clientul nostru, companie multinationala de
renume, asteptam sa va cunoastem, daca aveti experiza necesara si va doriti
asumarea urmatoarelor responsabilitati:
· Intocmirea opiniilor legale/raspunsuri in
materie de etica, conformitate si spalarea banilor (AML);
· Actualizarea politicilor si procedurilor,
monitorizari si evaluari in zona de etica si conformitate;
· Evaluarea tranzactiilor de complexitate medie
si ridicata si oferirea suportului pentru intocmirea rapoartelor Due
Dilligence;
· Organizarea sesiunilor de training pe zona de
etica si conformitate pentru personalul de executie;
· Gestionarea informatiilor cuprinse in sectiunea
de etica, conformitate si protectia datelor de pe website-urile organizatiei;
· Intocmirea materialelor (decizii, regulamente,
instructiuni) si raportarilor cu tematica specifica activiatii de etica.
Descrierea
jobului:
- Asigură întreținerea și service-ul utilajelor în locul în care clienții își
desfășoară activitatea: cariere, mine, balastiere, etc
- Identifică nereguli în funcționarea mașinilor și efectuează reparațiile
necesare
- Realizează întreținerea preventivă a echipamentelor
- Supporting our Customers: Inbound/Outbound Phone, Chat,
Email, understand our customers to provide workable solutions;
- Ownership: You will aim to understand customer needs
delivering the right solution first time, every time;
- Partner education: You will enable our Partners to
optimize their property listing(s) potential through education, position
relevant products, tools or services;
- Traveler education: Inform our Travelers how to search,
enquire, book and stay at one of our 2 million unique places to stay;
- Advocate for customer needs by developing & pitching
new ideas - playing your role in revolutionizing the travel industry!
- Markets: Supporting our German speaking customers,
partners or travelers;
- Participation: Share feedback with Management on issues
related to performance, team morale and customer insights;
- Supporting our Customers: Inbound/Outbound Phone, Chat,
Email, understand our customers to provide workable solutions;
- Ownership: You will aim to understand customer needs
delivering the right solution first time, every time;
- Partner education: You will enable our Partners to
optimize their property listing(s) potential through education, position
relevant products, tools or services;
- Traveler education: Inform our Travelers how to search,
enquire, book and stay at one of our 2 million unique places to stay;
- Advocate for customer needs by developing & pitching
new ideas - playing your role in revolutionizing the travel industry!
- Markets: Supporting our French speaking customers,
partners or travelers;
- Participation: Share feedback with Management on issues
related to performance, team morale and customer insights;
ü urmărirea activității zilnice a firmei și asigurarea fluidității
fluxurilor de lucru;
ü creștere numărului de clienti, proiecte demarate și proiecte finalizate;
ü creșterea valorii și profitabilității firmei;
ü urmărirea performanței departamentelelor operaționale: creșterea
eficienței individuale și de echipă coroborat cu respectarea deadline-urilor
interne și externe;
ü supervizarea activității departamentelor administrative;
ü dezvoltarea continuă a firmei în conformitate cu oportunitățile noi de
pe piață și politicile companiei.
ü administrarea firmei, reprezentarea companiei față de angajați, clienți
și autorități.
Sprijina prospectarea pietei in perimetrul sau de activitate, in scopul
identificarii de oportunitati in conformitate cu strategia companiei;
Identifica punctele forte si punctele slabe ale
mediului organizational si face propuneri de imbunatatire;
Efectueaza analize de pre-fezabilitate a
oportunitatilor, analize cost-beneficiu precum si analiza comparativa prin
revizuirea studiilor tehnice in vederea selectarii proiectelor de implementat;
Pregateste dosarele pentru
comitetele de investitii in vederea obtinerii aprobarilor necesare dezvoltarii
proiectelor;
Supravegheaza
activitatile echipei de proiect si coordoneaza expertii, in conformitate cu
programul convenit;
Controleaza alocarea resurselor, in conformitate cu
directia trasata de linie de conducere;
Ofera solutii la problemele aparute in proiect,
datorita unui nivel ridicat de intelegere a business-ului;
Revizuieste,
editeaza si controleaza cerintele, specificatiile, procesele de business si
recomandarile pentru imbunatatire;
Identifica parteneri noi si deruleaza negocierile cu acestia
(dezvoltatori, actionari, finantatori, etc); coordoneaza, impreuna cu departamentul
de achizitii, derularea procesului de selectie a contractorilor si negocierea contractelor
de prestari servicii;
Prezinta rezultatele proiectului in fata
diferitelor comisii si in etapele cheie ale proiectului;
Contribuie la activitatea de reporting a
departamentului.
RequirementsStudii superioare tehnice sau economice;
Minimum 5 ani experienta relevanta in domeniul BD, buna cunoastere a pietei energiei (market design, legislatie relevanta) si
a serviciilor energetice; cunoasterea tehnologiilor de productie energie,
combustibili alternativi, M&A;
Intelegerea afacerii si a trendurilor pietei;
Cunostinte si experienta de project manager (implementare proiecte, de
preferat din domeniul energetic);
Engleza fluent;
Capacitate decizionala;
Gandire inovatoare / creativa;
Spirit antreprenorial;
Bune abilitati de
negociere
Abilitati de prezentare /
public speaking;
Bune abilitati de
coordonare echipe;
Proactiv, empatic,
flexibil, capabil sa gestioneze mai multe subiecte complexe in paralel.
Responsabilități:
· Realizează planul de întreținere pentru utilaje
și se asigură de îndeplinirea activităților planificate la termenul stabilit;
· Participă în cadrul intervențiilor planificate
sau a avariilor din producție;
· Analizează și identifică cauza apariției avariilor
și propune soluții pentru preîntâmpinarea avariilor similare;
· Pregătește proceduri de lucru pentru operarea și
întreținerea echipamentelor dpdv mecanic;
· Elaborează propuneri pentru optimizarea
echipamentelor;
· Efectuează reparații și inspecții în perioadele
de revizii;
· Propune soluții pentru recondiționarea și
confecționarea pieselor de schimb;
· Asigură implementarea echipamentelor noi în flux;
· Monitorizează și controlează costurile de
întreținere;
· Realizează comenzi de piese de schimb și
consumabile.
Scopul postului: Realizează analize financiare pentru deciziile
de afaceri necesare, monitorizează atent și prezintă concluzii privind evoluția
indicatorilor financiari cu impact în activitatea companiei. Realizează
previziuni pentru perioada următoare și gestionează sistemul de
planificare.
- Realizează analize financiare pentru a sprijini procesul de
luare a deciziilor și pregătește rapoarte financiare periodice;
- Calculează și analizează evoluția indicatorilor financiari,
oferă recomandări pentru creșterea performanței;
- Contribuie la realizarea previziunilor pe termen scurt și
lung bazate pe analiza realizărilor anterioare și a perspectivelor de
dezvoltare viitoare;
- Participă la pregătirea documentației și calculațiilor
financiare pentru aprobarea proiectelor de investiții, asigură monitorizarea
cheltuielilor de investiții și a indicatorilor definiți;
- Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de
companie și asigură suport utilizatorilor;
- Participă la procesul de închidere în aria de controlling,
incluzând calculația de cost;
- Participă la pregătirea rapoartelor de grup, inclusiv la
interpretarea variațiilor;
Responsibilities:
• client acquisition through on-site visits, communication
channels and medical conferences
• market
research, presentation of products and their usage
• preparation
of proposals and negotiating conditions
• support
project and tender business
• significant
travel to customer sites and practical experience in microscopy
• liaising
with the Customer; Service Management, Sales Support and Superiors both in
Romanian and the SEE centre.
- Cunoaște funcționarea tuturor
utilajelor din secție și coordonează procedurile de operare normală a acestora;
- Cunoaște toate Instrucțiunile de
preparare, Instrucțiunile de lucru și Procedurile care fac referire la
activitatea din secția de producție;
- Cunoaște și execută planul de
producție pentru schimbul său;
- Împreună cu departamentul de
mentenanță organizează intervențiile tehnice atunci când este necesar;
- Folosește eficient resursele pe
care le are la dispoziție (angajați, echipamente, utilități, materiale) în
concordanță cu planul de producție;
- Identifică cauzele care generează defecțiuni de utilaje sau de
produs și ia măsuri pentru remedierea lor;
- Trebuie să cunoască și să
respecte Procedurile referitoare la: calitatea materiilor prime, produselor
finite, la toate fazele de procesare, de curățenie și igienizare;
- Identifică cauzele
neconformităților, ia măsuri de remediere și raportează nivelul pierderilor;
- Monitorizează calitatea
produsului pe tot parcursul ciclului de producție și este răspunzător de
calitatea și cantitatea produselor realizate pe perioada schimbului pe care îl
conduce;
- Planifică, comandă și operează în
sistemul SAP aducerea din magazie a materiilor prime și materialelor necesare
fabricației din schimbul respectiv;
- Identifică și raportează
pierderile de materii prime și materiale;
Intocmirea planului de productie in acord cu
procesul de aprovizionare si in concordanta cu tintele de reducere a costurilor
fabricii;
Alinierea cererii cu capacitatea de productie, aranjarea
productiei pentru a asigura disponibilitatea produsului finit la termenele
stabilite – saptamanal si lunar;
Mentinerea relatiilor cu clientii la cel mai bun
nivel;
Monitorizarea nivelul stocului in APO pentru
toate locatiile in concordanta cu nivelul de stocuri agreat;
Comunicarea permanenta cu clientii pentru care
se fac livrari de produs finit;
Prevenirea situatiilor de lipsa de stoc si in
cazul unei astfel de situatii informeaza pentru a putea modifica planul la
timp;
Mentinerea si crearea informatiilor referitoare
la SKU-urile produse in fabrica in sistemul APO;
Transmiterea informatiilor referitoare la
volumele de produs finit catre Coordonatorii Planificare si Aprovizionare
Ambalaje si Materii Prime si echipa centrala
de planificare in cazul promotiilor, lansarii de noi produse, relansari,
coordonand totodata informarea clientilor despre casari;
Optimizarea permanenta a nivelul stocului de
produs finit;
Cooperarea cu celelalte departamente (Productie,
Asigurarea Calitatii & Inovatii, Comercial, Tehnic), pentru asigurarea
functionarii optime a intregii organizatii;
Planificarea introducerii proiectelor de
inovatii;
Asigura
planificarea testelor de productie in concordanta cu cerintele R&D si a
planului de productie.
Sa se asigure ca
ingredientele si materialele de ambalat sunt aprovizionate in timp, locatie,
cost si respectand specificatia agreata;
Verifica aprovizionarea
in flux continuu cu toate materiile prime, daca au fost plasate comenzi atat la
furnizor cat si introduse in SAP, de catre echipa centrala de planificare, daca
au fost confirmate si daca sunt monitorizate livarile pana la sosirea lor in
fabrica
Acorda suport in
lansarea produselor noi si/sau imbunatatirea produselor existente;
Este responsabil pentru
rularea sistemului local (SAP, MRP) impreuna cu echipa centrala de planificare;
Este responsabil pentru
asigurarea tuturor documentelor de livrare de la furnizori (contacteaza echipa
centrala de planificare) precum si a documentelor de import de la autoritatile
romane;
Efectueaza analize
periodice pentru stocurile de materiale
Este persoana de contact
cu furnizorii privind rezolvarea incidentelor de calitate aparute in timpul
livrarii materiilor prime / ambalajelor;
Asigura impreuna cu
echipa centrala de planificare forecast pe termen scurt si mediu pentru
furnizorii de materii prime care solicita acest lucru;
Asigura, impreuna cu
echipa centrala de planificare, monitorizarea continua a aprovizionarii cu
privire la nivelul stocurilor si al costurilor;
Raporteaza saptamanal /
lunar nivelul stocurilor de materii prime si ambalaje;
Verifica valabilitatea
contractelor pentru materii prime / ambalaje;
Ajuta la aprovizionarea
de noi produse (mostre pentru laborator sau teste industriale).
Cautam
Mecanic Auto care sa lucreze din si cu pasiune in cadrul unui atelier care
ofera conditii de lucru foarte bune.
RequirementsResponsabilitati:
ü Inlocuit
subansamble defecte si componente motoare;
ü Reparatii ale
diferitelor piese;
ü Schimbat piese
defecte.
Cerinte:
ü Calificare de
mecanic;
ü Exprienta in
domeniu de 2-3 ani;
ü Seriozitate si
spirit de echipa;
ü Permis auto,
categ. B.
Oferim:
ü Pachet salarial
atractiv – se va discuta la intalnirea fata in fata;
ü Prime de Paste si
Craciun;
ü Mediu de lucru
placut, conditii foarte bune de lucru.
Obiectiv principal: conducerea si coordonarea magazinelor
marca proprie.
Responsabilitati: