Receptionista - Companie multinationala, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Receptionista - Companie multinationala
Department
administrativ
Location
Bucuresti
Country
Romania


Requirements
- Studii superioare -avantaj;
- Experienta pe un post similar minim 6 luni, reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de operare pe calculator - MS Office, Outlook, Internet;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Bune abilitati de comunicare si organizare;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Orientarea catre client si obtinerea de rezultate;
- Rezolvarea problemelor si inovatie.


Description
- Preia prompt apelurile telefonice si efectueaza legaturile telefonice in interiorul si exteriorul companiei; 
- Intampina vizitatorii (furnizori, clienti, candidati, etc) intr-un mod cat mai amiabil si prompt;
- Gestioneaza (receptioneaza si expediaza) corespondenta si documentele primite prin fax sau posta (preluare, sortare, verificare, distribuire) in cel mai scurt timp posibil (pastreaza o situatie clara cu corespondenta trimisa prin intocmirea de borderouri la predarea plicurilor);
- Inregistreaza documentele oficiale primite si expediate pentru buna gestionare a acestora in registrul intrari-iesiri;
- Realizeaza rezervarea salilor de sedinte ca urmare a solicitarilor trimise pe e-mail sau comunicate verbal de catre angajatii companiei si trimite confirmarea de rezervare catre acestia;
- Mentine legatura cu agentiile de turism pentru efectuarea rezervarilor legate de cazare, bilete de avion, etc.pentru angajatii companiei atat in tara cat si in strainatate incadrandu-se in timp si tinand cont de specificatii si buget;
- Supervizeaza activitatea personalului de curatenie: face verificarea periodica; propune masuri de eficientizare a acestei activitati. Anunta seful direct ori de cate ori sesizeaza nereguli;
- Realizeaza o centralizare lunara a necesarului privind achiziţionarea produselor de protocol, produse de birotica/ rechizite, mobilier birouri, produse de intretinere, etc. Tine evidenta/ gestiunea acestor produse astfel incat sa se evite lipsa acestora;
- Raspunde de confidentialitatea informatiilor la care are acces;
- Indeplineste orice alte sarcini pentru suportul operational al managementului companiei, la solicitarea acestora, in limita atributiilor de serviciu.

Requirements
- Studii superioare -avantaj;
- Experienta pe un post similar minim 6 luni, reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de operare pe calculator - MS Office, Outlook, Internet;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Bune abilitati de comunicare si organizare;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Orientarea catre client si obtinerea de rezultate;
- Rezolvarea problemelor si inovatie.

Benefits
- Posibilitatea de a lucra intr-o companie multinationala;
- Program de lucru flexibil, 8h in intervalul 09:00 - 18:00, L-V, in apropierea gurii de metrou Pipera.
- Sansa de a te dezvolta si a evolua in cadrul companiei.



Apply now