Coordonator comunicare interna, Full time, Bucuresti, Romania



Job information
 
Position
Coordonator comunicare interna
Department
Human Resources
Location
Bucuresti
Country
Romania


Description
Participarea la elaborarea strategiei de comunicare interna;
Conceperea, editarea si distribuirea materialelor de comunicare interna;
Derularea campaniilor de informare a angajatilor pe diverse teme de interes pentru organizatie;
Organizarea de evenimente interne care au drept scop facilitarea adeziunii salariatilor la valorile si obiectivele strategice ale companiei, asocierea unui numar cat mai mare de angajati, precum si dezvoltarea spiritului de echipa;
mer etc);
Asigurarea de suport pentru comunicarea manageriala;
Crearea si animarea unei retele de comunicatori interni regionali care sa poata fi activata in cazuri specifice;
Asigura consultanta si suport pentru diverse proiecte transverse care presupun activitati de comunicare;
Mentine legatura cu partenerii de proiecte, coordoneaza supervizeaza activitatea furnizorilor de materiale asociate proiectelor de comunicare

Requirements
Studii superioare finalizate cu diploma de licenta (Relatii publice sau Jurnalism-reprezinta un avantaj);
Cunostinte Office 365 (inclusiv Sway, One Drive, Yammer);
Cunostinte limba engleza (nivel C1) – scris is vorbit;
Foarte bune abilitati de comunicare (scris si oral);
Experienta pe o pozitie similara de minimum 3 ani;
Relationare interumana foarte buna;
Flexibilitate;



Apply now