Marketing Partnership Manager, Full time, Romania



Job information
 
Position
Marketing Partnership Manager
Department
MARKETING/COMUNICARE/MARKET RESEARCH
Country
Romania


Description
Identifica noi oportunitati de business pentru a creste veniturile si dezvolta parteneriate strategice cu actori cheie, in conformitate cu strategia comerciala si de marketing.

Responsabilitati:
    Identifica noi parteneri, negociaza si incheie parteneriatele strategice cu terte parti in scopul diversificarii portofoliului de produse si crearii de noi surse de venituri;
    Dezvolta programul de loialitate pentru clienti, propune, evalueaza strategii de dezvoltare si gestioneaza relatia cu partenerii externi implicati in programul de loialitate;
    Asigura interfata de specialitate pentru departamentele interne si partenerii externi privind produsele si serviciile cu valoare adaugata;
    Elaboreaza planul de actiuni pentru implementarea directiilor strategice agreate;
    Monitorizeaza si analizeaza indicatorii de performanta si efectueaza analize complexe in scopul imbunatatirii programului de loialitate pentru clienti;
    Analizeaza performantele campaniilor si propune metode pentru imbunatatirea acestora;
    Adapteaza beneficiile oferite in cadrul programului de loialitate, in conformitate cu nevoile/comportamentul consumatorilor;
    Asigura suport pentru derularea initiativelor si a parteneriatelor de co-marketing asociate cu programele de loialitate pentru clienti;
    Contribuie la realizarea si monitorizarea targetelor anuale de marketing, gestionarea portofoliului de produse si a politicii de pret. 


Requirements
    Studii superioare finalizate (de preferinta in domeniul Marketing, Comunicare, Economic, Financiar);
    Minimum 3 ani experienta relevanta in domeniul comercializarii, marketing;
    Experienta minim 1 an in management de proiect /proiecte transversale si cu echipe mixte din diverse arii de activitate;
    Experienta in gestionarea relatiilor cu terti - implicare in procese negociere;
    Public speaking;
    Initiativa si implicare;
    Cunoasterea tehnicilor de persuasiune si influenta;
    Cunostinte dezvoltate MS Office (Word, Excel, Power Point);
    Cunostinte advertising, brand, marketing;
    Cunostinte avansate de limba engleza.




Apply now