Product Innovation Specialist, Full time, Romania



Job information
 
Position
Product Innovation Specialist
Department
MARKETING/COMUNICARE/MARKET RESEARCH
Country
Romania


Description
Vei contribui la dezvoltarea de noi produse/servicii inovatoare, cu valoare adaugata, in conformitate cu strategia de Marketing si Comercializare. Vei participa la implementarea proiectelor pilot privind noi linii de business aferente domeniului Comercializare Energie, de la stadiul de concept pana la stadiul de lansare pe piata, in scopul de a contribui la dezvoltarea domeniului de activitate al directiei.

Responsabilitati:
    Monitorizarea permanenta si realizarea de analize periodice despre trendurile de pe piata locala si la nivel international, inclusiv analiza competitorilor. Astfel, vei contribui la definirea conceptului de produs, la realizeaza studiului de fezabilitate preliminar, planului de afaceri si la implementarea proiectului pilot.
    Testarea conceptelor de produs cu scopul de a identifica care sunt caracteristicile pe care trebuie sa le incorporeze produsul, segmentul de piata tinta, profilul de clienti pentru care se aplica, pozitionarea si strategia de pret, potentialul de piata;
    Vei oferi sprijin in desfasurarea tuturor proceselor legate de implementarea produselor noi, asigurand calitatea si termenele limita, in colaborare cu structurile tehnice, IT si alte parti implicate;
    Vei contribui la definirea strategiei de lansare pe piata pentru fiecare produs, bazandu-te pe segmentul tinta si potentialul pietei, iar ulterior te vei ocupa de implementarea acesteia;
    Vei monitoriza toate procesele pentru a putea identifica posibile riscuri/neconformitati si vei ajuta la optimizare (solutii de prevenire si redresare);
    Vei colabora cu clientii interni/interfete, implicandu-i pentru indeplinirea responsabilitatilor;
    Contribui la elaborarea planului de comunicare comerciala si mobilizare a angajatilor pentru proiectele gestionate, asigurand o comunicare eficienta si prompta cu privire la componentele strategice ale proiectelor.


Requirements
    Studii superioare finalizate (de preferinta in Marketing, Comunicare, Management, Administrarea Afacerilor, Finante, Economie generala);
    Minimum 2 ani experienta relevanta pe pozitii de dezvoltare de produse si in domeniul comercializarii;
    Experienta minimum 1 an in management de proiect /proiecte transversale si cu echipe mixte din diverse arii de activitate;
    Cunostinte management de proiect;
    Abilitati de analiza, planificare, organizare si prioritizare a resurselor si a activitatilor;
    Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor;
    Capacitatea de a respecta termene limita;
    Operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) si Project Planner;
    Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala;
    Comunicare eficace.




Apply now