Specialist Optimizare Procese, Full time, Romania



Job information
 
Position
Specialist Optimizare Procese
Department
AUDIT
Country
Romania


Description

•       Participa la elaborarea documentatiei sistemului de management al calitatii: Politica in domeniul Calitatii, Manualul Calitatii, etc.;

 

•       Asigura gestionarea documentelor sistemului de management al calitatii;

 

•       Urmareste tratarea abaterilor (neconformitati, observatii) identificate in functionarea proceselor de business in urma auditurilor interne de calitate, la nivelul grupului;

 

•       Asigura colaborarea cu echipele de business atat pentru intelegerea obiectivelor strategice si operationale, cat si pentru intelegerea potentialului de imbunatatire si crestere eficienta a proceselor de business;

 

•       Se asigura de evaluarea proceselor de business actuale vs. documentarea existenta pentru identificarea diferentelor si rezolvarea lor.;

 

•       Lucreaza impreuna cu managementul pentru a evalua, a imbunatati flow-uri de business, indicatori de performanta, sisteme si aplicatii utilizate etc;

 

•       Asista echipele interne responsabile de monitorizarea proceselor de business in setarea de SLA’s si KPI’s, in setarea de obiective de imbunatatire a respectivelor procese si asigura permanent, prin mecanisme specifice, directionarea proceselor de business pentru indeplinerea obiectivelor acestora;

 

•       Intermediaza si optimizeaza legaturile dintre procesele entitatii, asigurand existenta unor sinergii;

 

•       Participa, unde este cazul, la audituri interne de calitate sau la proiecte de transformare a proceselor de business;

 

•       Participa la implementarea proiectelor de transformare si optimizare a proceselor de business.



Requirements

•         Studii superioare diverse finalizate cu diploma de licenta;

 

•         Cursuri de sisteme de managementul calitatii si/sau cursuri auditor intern de calitate - reprezinta avantaj;

 

•         Experienta de minimum 1 an in implementarea si monitorizarea proceselor de business sau similar (domeniul sistemului de management de calitate, audit intern);

 

•         Capacitatea de a identifica imbunatatiri in procesele de business (Lean);

 

•         Cunostinte de limba engleza sau franceza reprezinta un avantaj;

 

•         Cunostinte operare PC (pachetul Microsoft Office);

 

•         Capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor;

 

•         Atentie la detalii;

 

•         Determinare si responsabilitate;

 

•         Abilitati de comunicare verbala si scrisa;

 

•         Gandire creativa;

 

•         Capacitatea de a lucra in echipa;

 

•         Capacitatea de a actiona autonom;

 

•         Raspundere pentru actiuni si rezultate;

 

•         Exigenta si rigoare profesionala;

 

•         Atitudine etica.





Apply now