Agent Servicii Client - Bacau, Full time, Bacau, Romania



Job information
 
Position
Agent Servicii Client - Bacau
Department
Call Center
Target Date
2018-06-30
Location
Bacau
Country
Romania


Requirements
- Raspunde solicitarilor clientilor oferind informatii corecte si complete;
- La finalul fiecarui apel inregistreaza codare pe contul clientului specifica tipului de informatii oferite;
- Educa clientul in utilizarea canalelor alternative de informare oferite de client IVR, cont online;
- Preia sesizarile clientului si in cazul in care nu le poate rezolva le va inainta pe email superiorului ierarhic, informeaza clientul asupra termenului in care va primi un raspuns dar si toate celelalte aspecte legate de sesizare
- Asumarea responsabilitatii in cadrul apelului si implicare in solutionarea aspectelor semnalate;
- Contribuie la perfecţionarea profesională a noilor săi colegi, oferind suport şi schimbând informaţii cu aceştia referitoare la proceduri, servicii, produse şi alte aspecte legate de evoluţia profesională a colegilor săi.


Description
Job Summary & Responsibilities

    - Raspunde solicitarilor clientilor oferind informatii corecte si complete;
    - La finalul fiecarui apel inregistreaza codare pe contul clientului specifica tipului de informatii oferite;
    - Educa clientul in utilizarea canalelor alternative de informare oferite de client IVR, cont online;
    - Preia sesizarile clientului si in cazul in care nu le poate rezolva le va inainta pe email superiorului ierarhic, informeaza clientul asupra termenului in care va primi un raspuns dar si toate celelalte aspecte legate de sesizare;
    - Asumarea responsabilitatii in cadrul apelului si implicare in solutionarea aspectelor semnalate
    - Contribuie la perfecţionarea profesională a noilor săi colegi, oferind suport şi schimbând informaţii cu aceştia referitoare la proceduri, servicii, produse şi alte aspecte legate de evoluţia profesională a colegilor săi.

Requirements

    - Raspunde solicitarilor clientilor oferind informatii corecte si complete;
    - La finalul fiecarui apel inregistreaza codare pe contul clientului specifica tipului de informatii oferite;
    - Educa clientul in utilizarea canalelor alternative de informare oferite de client IVR, cont online;
    - Preia sesizarile clientului si in cazul in care nu le poate rezolva le va inainta pe email superiorului ierarhic, informeaza clientul asupra termenului in care va primi un raspuns dar si toate celelalte aspecte legate de sesizare
    - Asumarea responsabilitatii in cadrul apelului si implicare in solutionarea aspectelor semnalate;
    - Contribuie la perfecţionarea profesională a noilor săi colegi, oferind suport şi schimbând informaţii cu aceştia referitoare la proceduri, servicii, produse şi alte aspecte legate de evoluţia profesională a colegilor săi.

Benefits- Salariul motivant + bonuri de masa;
- Bonusuri substantiale;
- Flexibilitate la program si intelegere (optiuni preferentiale la program in functie de performanta);
- Tipologia vasta a proiectelor;
- Trainingul de initiere si cel aplicat pe proiect platite integral.
- O echipa tanara de management, cu experienta in domeniu, cu ajutorul careia orice angajat se poate dezvolta si atinge un nivel ridicat de performanta.
- Posibilitate de promovare: suntem in proces de dezvoltare si pe masura ce vom mari echipa si vom suplimenta proiectele, vom avea nevoie de persoane noi in echipa de management.


Apply now