Manager de Service, Full time, Iasi, Romania



Job information
 
Position
Manager de Service
Department
TEHNIC
Target Date
2018-05-16
Location
Iasi
Country
Romania


Requirements
Cerinte:

Cunoştinţe tehnice avansate: sisteme hidraulice;
Cunoștințe generale mecanice și electrice;
Capacitate de planificare si organizare;
Experienta in service tehnologii în domeniul apei, igienei și energiei reprezinta avantaj;
Orientare catre client.


Description
Job Summary & Responsibilities
Atributii:

- Efectueaza vizite de service la clienti pentru a remedia problemele tehnice legate de sistemele de dozare;
- Efectueaza instalarea de sisteme de dozare la clienti noi sau actuali;
- Implementeaza si solutioneaza problemele legate de portofoliul de produse;
- Ofera consultanta clientilor si colaboratorilor;
- Asigura suport in dezvoltarea vanzarilor prin recomandarea si testarea de produse noi la clientii actuali.


Requirements- Cunoştinţe tehnice avansate: sisteme hidraulice;
- Cunoștințe generale mecanice și electrice;
- Capacitate de planificare si organizare;
- Experienta in service tehnologii în domeniul apei, igienei și energiei     reprezinta avantaj;
- Orientare catre client.



Apply now